Umsetzung einer nicht-preisbezogenen De-Commoditisierung : eine explorative Untersuchung in der Feuerfestindustrie
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Geigenmüller, Anja ; Aneziris, Christos G. |
Published in: |
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2566-4. - 2011, p. 343-362
|
Subject: | Marketing | Produktdifferenzierung | Product differentiation | Keramische Industrie | Ceramics industry | Technische Keramik | Advanced ceramics |
-
-
Nair, K. M., (1984)
-
- More ...
-
Geigenmüller, Anja, (2014)
-
Non-price-related de-commoditization : an exploratory study in the refractories industry
Geigenmüller, Anja, (2022)
-
Brand equity in B2B services and consequences for the trade show industry
Geigenmüller, Anja, (2012)
- More ...