Utility-oriented design of service bundles in the hotel industry, based on the conjoint measurement method
Year of publication: |
1999
|
---|---|
Authors: | Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Adam, Richard |
Published in: |
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables. - Berlin : Springer, ISBN 3-540-65247-7. - 1999, p. 269-295
|
Subject: | Leistungsbündel | Bundling strategy | Dienstleistungsmarketing | Services marketing | Hotellerie | Hotel industry | Nutzen | Utility | Marktsegmentierung | Market segmentation | Schätzung | Estimation | Deutschland | Germany |
-
Preisbündelung von Hotel-Dienstleistungen : Ergebnisse einer empirischen Studie
Bauer, Hans H., (1998)
-
Industrielle Dienstleistungen : Einfluß und Erfolgsfaktoren
Garbe, Bernd, (1998)
-
Maggioni, Isabella, (2014)
- More ...
-
Zufriedenheitsdynamik und Kundenbindung bei Kundendienstleistungsprozessen im Handel
Bauer, Hans H., (2000)
-
Die Bestimmungsgrößen der Markentreue beim Pkw-Kauf : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Bauer, Hans H., (1996)
-
Bauer, Hans H., (1997)
- More ...