Valuation of online social networks taking into account users' interconnectedness
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Gneiser, Martin Sebastian ; Heidemann, Julia ; Klier, Mathias ; Landherr, Andrea ; Probst, Florian |
Published in: |
Information systems and e-business management : ISeB. - New York, NY [u.a.] : Springer, ISSN 1617-9846, ZDB-ID 2069863-X. - Vol. 10.2012, 1, p. 61-84
|
Subject: | Social Web | Social web | Unternehmensbewertung | Firm valuation | Schätzung | Estimation | Messung | Measurement |
-
Can we measure inflation expectations using Twitter?
Angelico, Cristina, (2021)
-
The informational value of social tagging networks
Nam, Hyoryung, (2014)
-
Die Bewertung von Content-Anbietern unter besonderer Berücksichtigung von Web 2.0
Fox, Alexander, (2010)
- More ...
-
Soziale Netzwerke im Web – Chancen und Risiken imCustomer Relationship Management von Unternehmen
Heidemann, Julia, (2011)
-
Soziale Netzwerke im Web : Chancen und Risiken im CRM von Unternehmen
Heidemann, Julia, (2011)
-
Valuation of online social networks taking into account users' interconnectedness
Gneiser, Martin, (2012)
- More ...