Why customers produce users generated content
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Stöckl, Ralph ; Rohrmeier, Patrick ; Hess, Thomas |
Published in: |
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien. - Berlin : Springer, ISBN 3-540-73700-6. - 2008, p. 271 - 287
|
Subject: | Digitale Plattform | Digital platform | Social Web | Social web | Open Source | Open source | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Ehrenamtliche Arbeit | Voluntary work | Motivation |
-
Motive des Konsumentenmanagements im Open Source-Marketing
Wiedmann, Klaus-Peter, (2008)
-
Volunteers' involvement in online community based software development
Xu, Bo, (2009)
-
The role of volunteer experience on performance on online volunteering platforms
Urrea, Gloria, (2023)
- More ...
-
Netzeffekte: verändern neue Informations- und Kommunikationstechnologien das klassische Marktmodell?
Hess, Thomas, (2000)
-
Controlling eines virtuellen Unternehmens - ein Zwischenbericht
Hess, Thomas, (2001)
-
Controlling in virtuellen Unternehmen : eine Analyse aus Sicht der Kybernetik
Hess, Thomas, (2002)
- More ...