Wirksame Beratung der Verbraucherpolitik setzt unabhängige Daten über das Verhalten von Verbrauchern voraus
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Hagen, Kornelia |
Published in: |
DIW Wochenbericht. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), ISSN 1860-8787. - Vol. 78.2011, 25, p. 18-24
|
Publisher: |
Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW) |
Subject: | Consumer policy | consumer research | applied economic research | economic policy consulting |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | hdl:10419/152155 [Handle] RePEc:diw:diwwob:78-25-3 [RePEc] |
Classification: | D1 - Household Behavior and Family Economics ; D12 - Consumer Economics: Empirical Analysis ; C80 - Data Collection and Data Estimation Methodology; Computer Programs. General |
Source: |
-
Hagen, Kornelia, (2011)
-
Verbraucherwissenschaft: in welchen Themenbereichen wird geforscht?
Hagen, Kornelia, (2011)
-
Verbraucherwissenschaft: in welchen Themenbereichen wird geforscht?
Hagen, Kornelia, (2011)
- More ...
-
Abschlagsfreie Rente mit 63 schafft neue Ungerechtigkeiten
Hagen, Kornelia, (2014)
-
Nutritional Information: Traffic Light Labelling Is the Best Way to Reach Consumers
Hagen, Kornelia, (2010)
-
Nutritional Labeling Today: What Consumers Want - and What They Understand
Hagen, Kornelia, (2010)
- More ...