Wirtschaft als eigenes Schulfach? : empirische Evidenz zur Facheinführung in Baden-Württemberg
Year of publication: |
[2022]
|
---|---|
Authors: | Seeber, Günther ; Kaiser, Tim ; Oberrauch, Luis ; Eberle, Mira |
Institutions: | W. Bertelsmann Verlag (publisher) |
Publisher: |
Bielefeld : wbv |
Subject: | Baden-Württemberg | Ökonomische Bildung | Wirtschaftslehre | Unterrichtsfach | Sekundarstufe |
Description of contents: | Table of Contents [d-nb.info] ; Description [deposit.dnb.de] |
Extent: | 224 Seiten Diagramme, Illustrationen 24 cm x 17 cm |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Notes: | Literaturverzeichnis: Seite 167-180 |
ISBN: | 978-3-7639-7238-8 ; 3-7639-7238-2 ; 978-3-7639-7245-6 |
Other identifiers: | 10.3278/9783763972456 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Unterricht Wirtschaft + Politik : Interesse wecken, Verstehen fördern, Teilhabe ermöglichen
-
Kirchner, Vera, (2021)
-
Rosen, Rüdiger von, (1999)
- More ...
-
Measuring Economic Competence of Secondary School Students in Germany
Kaiser, Tim, (2019)
-
Measuring Economic Competence of Youth with a Short Scale
Oberrauch, Luis, (2022)
-
Kaiser, Tim, (2021)
- More ...