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Angesichts der Erkenntnis, daß trotz eines insgesamt gestiegenen Umweltbewußtseins das Kaufverhalten vieler Konsumenten nur wenig auf die Lösung der Umweltprobleme ausgerichtet ist, kommt der Förderung umweltbewußten Kaufverhaltens als marketing- und verbraucherpolitische Aufgabe besondere...
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Wesentliche Voraussetzung für die Aufrechterhaltung der Wettbewerbsfähigkeit von Automobilherstellern und -händlern ist heute mehr denn je eine detaillierte Kenntnis über Einflußgrößen und Bestimmungsgründe des Kaufverhaltens von Automobilkäufern. Während in der Vergangenheit zumeist...
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enriched with vitamins, potassium, and calcium, using a perception and acceptability study to health-conscious college students … in California. Respectivelly, healthy college students were provided an on-line acceptability questionnaire with 38 …
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This research investigates how university students define and perceive success, an area that is increasingly important … to ensuring that a university's brand remains aligned to the expectations of future students. Over the next decade …, university students will comprise members of Generation Z (Gen Z), and by recognizing this group of students' preferences and …
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-a-day FV portions. An ordered logit model is estimated on data collected through direct interviews among university students …
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This study aims to analyse the determinants of sport science students' entrepreneurial intentions considering the … cultural effect on these relationships. The sample comprises 764 final-year sport science students from five European countries … students' entrepreneurial intentions in all countries. Entrepreneurial skills presented an indirect impact (through attitude …
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clerks. This article presents the results of a choice experiment in which decision makers at German establishments had to …
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