Showing 1 - 10 of 15
Der Begriff Open Innovation steht für die Öffnung von unternehmensinternen Innovationsprozessen für sogenannte "externe Quellen". Zu diesen externen Quellen zählen beispielsweise Lieferanten, Partner, Experten aus Forschungseinrichtungen und insbeson-dere auch Kunden. Diese werden gezielt in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013165480
Der Begriff Open Innovation steht für die Öffnung von unternehmensinternen Innovationsprozessen für sogenannte "externe Quellen". Zu diesen externen Quellen zählen beispielsweise Lieferanten, Partner, Experten aus Forschungseinrichtungen und insbeson-dere auch Kunden. Diese werden gezielt in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012672352
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012939748
At an EU-level, the shares of renewable energy sources (RES) in total, electricity (RES-E), heating and cooling (RES-H&C), and to a lesser extent also transport (RES-T) have been continuously increasing over the past years. In 2019, the EU reached a share of 18.9% of RES in gross final energy...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015281530
At an EU-level, the shares of renewable energy sources (RES) in total, electricity (RES-E), heating and cooling (RES-H&C), and to a lesser extent also transport (RES-T) have been continuously increasing over the past years. In 2018, the EU reached a share of 18% of RES in gross final energy...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015281890
Die Arbeitsanleitung der dritten Bodenzustandserhebung im Wald ist die methodische Grundlage der BZE III. Die Erhebung wird in den Jahren 2022-2024 an knapp 1900 Punkten in allen Bundesländern der Bundesrepublik Deutschland durchgeführt. Insgesamt werden über 300 Parameter im Gelände aus den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013348836
Das Curated Shopping ermöglicht einen One-to-One-Beratungsservice sowie eine Verbesserung der Nutzenorientierung im E-Commerce. Im Rahmen der Wertgenerierung bilden kundenseitige Nutzungsprozesse und die Interaktion zwischen Kunde und Stilberater wichtige Untersuchungs-einheiten. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014337367
Supporting consumers' value-in-use (ViU) emergence throughout a usage process has become increasingly challenging as, in today's environment, usage has shifted from discrete events to continuous e-service interactions. Although researchers acknowledge that ViU is dynamic and evolves over time,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014501458
This paper investigates the influence of cultural characteristics of negotiator teams (Masculinity, High/low context) on the behavior and different success measures in intercultural business negotiations. Preliminary results show differences in negotiation success across cultural groups and in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014194760
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013556741