Showing 1 - 10 of 199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011522666
Chapter 7. Business-to-business marketing: organizational buying behaviour, relationships and networksChapter 8 …. Marketing research; Chapter 9. Quantitative methods in marketing; Chapter 10. Market segmentation; Part Three: Managing the … Marketing Function; Chapter 11. Managing the marketing mix; Chapter 12. New product development; Chapter 13. Pricing; Chapter 14 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011479531
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011480937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012051732
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011981408
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011981963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011983878
Marketing ist eine zunehmend wichtige Disziplin im Gesundheitswesen. In diesem Buch präsentieren Experten aus den … Disziplinen Marketing und Gesundheitsökonomie den Status quo wie auch die Zukunftsperspektiven für das Marketing im dynamischen … auch: die Digitalisierung im Gesundheitswesen wird das Marketing auf ein neues Level heben. Das klassische Agenturgeschäft …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018814
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012103092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012034062