Showing 1 - 10 of 32
Marketing and Marketing Management: A First Basic Understanding -- Step 1 - Market Analysis: Structuring and Evaluating the Market Information -- Step 2 - Strategic and Operative Marketing Planning: Segmenting, Targeting, Positioning -- Step 3 - Marketing Implementation: Executing the Marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014253324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011484918
Introduction -- How You Learn to Successfully Negotiate -- Prepare for the Negotiation in Advance -- Gain Self-Motivation Through the Right Attitude -- Create Confidence and a Positive Basis for Discussion by the Proper Greeting -- Find Out the Objectives of Your Negotiating Partner -- Always...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020671
In diesem Buch lüften YouTube-Legende Oguz Yilmaz von Y-Titty und Marketing-Professor Marc Oliver Opresnik die Geheimnisse erfolgreichen YouTube-Marketings: Sie zeigen, wie dieses Medium in eine moderne digitale Marketingstrategie integriert wird. Mit YouTube als eine der wichtigsten Social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020678
Vorwort -- 1. Grundlagen -- 2. Konsumentenverhalten -- 3. Marktsegmentierung -- 4. Marktforschung -- 5. Produktpolitik -- 6. Preispolitik -- 7. Kommunikationspolitik -- 8. Distributionspolitik -- Literatur- und Stichwortverzeichnis -- Über die Autoren.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018067
Grundlagen der Betriebswirtschaftslehre -- Konstitutive Entscheidungen und Organisation -- Marketing -- Investition -- Finanzierung -- Das betriebliche Rechnungswesen -- Materialwirtschaft -- Produktion.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018273
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013459180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005354214