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Erfolgreiche Unternehmen haben eines gemeinsam. Ihre Produkte und Dienstleitungen oder wenigstens eine(s) davon sind bei bestimmten Kunden besonders gefragt. Der Erlös solcher Produkte erbringt dem Unternehmen mehr als es für dessen Bereitstellung aufwenden muß. Der erwirtschaftete Gewinn...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005848285
Existing studies of supplier involvement in new product development have mainly focused on project-related short-term processes and success-factors. This study validates and extends an existing exploratory framework, which comprises both long-term strategic processes and short-term operational...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010731097
framework in which product intelligence leads to consumer satisfaction through the innovation attributes of relative advantage …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010731281
This paper examines how firms succeed to leverage supplier involvement in product development. The paper extends earlier work on managing supplier involvement by providing an integrated analysis of results, processes and conditions both at the level of individual development projects and the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010731502
been known for many years about the way innovation takes place and finds that many of the shortcomings of RIU in Asia were … precisely because lessons from previous research on agricultural innovation were "not put into use" in the programme … research: (i) Promoting research into use requires enabling innovation. This goes beyond fostering collaboration, and includes …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010856317
agricultural research should be used for innovation. The paper suggests a number of novel entry points for projects promoting … contested visions of research and innovation within the programme and between the programme and its donors and other …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010856438
Wir Menschen empfinden unser Umfeld als mächtig und unbeeinflussbar. Die subjektive Empfindungunseres Verhältnisses zu anderen Menschen, zu Räumen und Plätzen, Symbolen und Institutionenerscheint als beziehungslos und unbeeinflussbar. Dabei sind wir alle wirksame Veränderer derWirklichkeit,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005859357
Wir Menschen empfinden unser Umfeld als mächtig und unbeeinflussbar. Die subjektive Empfindungunseres Verhältnisses zu anderen Menschen, zu Räumen und Plätzen, Symbolen und Institutionenerscheint als beziehungslos und unbeeinflussbar. Dabei sind wir alle wirksame Veränderer derWirklichkeit,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005859358
Vorliegender Beitrag beschäftigt sich mit dem ECR-Element Efficient Promotion aus der Perspektive eines Herstellers. welcher die Funktion eines Category Leaders innehat.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005847966
Previous research has considered how exploratory market learning processes moderate market and technological uncertainty in radical product development. Scholars argue that new product development (NPD) teams may increase the chances of success of radically new projects by acquiring,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010731064