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Statistik
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1
Handbook
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Handbuch
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Sammelwerk
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Language
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German
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English
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Author
All
Zerdick, Axel
4
Institution
All
European Communication Council
European University Institute
55
European University Institute / Robert Schuman Centre for Advanced Studies
39
Springer Fachmedien Wiesbaden
26
IGI Global
11
National Bureau of Economic Research
11
Europäische Kommission
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Nomos Verlagsgesellschaft
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OECD
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European Economic and Social Committee
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Education, Audiovisual and Culture Executive Agency
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European Commission / Directorate-General for the Information Society and Media
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European Commission / Directorate-General for Communication
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Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
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Deutschland / Bundesregierung
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Edward Elgar Publishing
3
Europarat
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European Commission / Directorate-General for Communications Networks, Content and Technology
3
European Institute for the Media
3
European Parliament / Information Office in the United Kingdom
3
Europäische Kommission / Generaldirektion Informationsgesellschaft
3
IAMCR - International Association for Media and Communication Research
3
India Centre for Migration (ICM)
3
Institut für Betriebliche Logistik und Organisationstheorie <Hamburg>
3
Kommission zur Ermittlung der Konzentration im Medienbereich
3
Nordrhein-Westfalen / Ministerium für Wirtschaft und Mittelstand, Technologie und Verkehr
3
Nuclear Energy Agency
3
Organisation for Economic Co-operation and Development
3
Seminar on "Beyond Vehicle Audiences-Possibilities and Problems in'Qualitative' Media Research
3
Technische Universität Ilmenau
3
Universitätsverlag Ilmenau
3
Arbeitsgemeinschaft Kulturwirtschaft
2
Arbeitsgemeinschaft der Landesmedienanstalten in der Bundesrepublik Deutschland
2
Arbeitsgemeinschaft der Landesmedienanstalten in der Bundesrepublik Deutschland / Gemeinsame Geschäftsstelle
2
Arbeitsgruppe Kommunikationsforschung München
2
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Published in...
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Report / European Communication Council
4
Source
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ECONIS (ZBW)
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-
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1
E-Merging Media : Kommunikation und Medienwirtschaft der Zukunft ; mit 6 Tabellen
Zerdick, Axel
(
contributor
)
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001674068
Saved in:
2
Die Internet-Ökonomie : Strategien für die digitale Wirtschaft
Zerdick, Axel
(
contributor
)
-
1999
-
2., korr. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013457881
Saved in:
3
Die Internet-Ökonomie : Strategien für die digitale Wirtschaft
Zerdick, Axel
(
contributor
)
-
2001
-
3., erw. und überarb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013457882
Saved in:
4
E-conomics : strategies for the digital marketplace
Zerdick, Axel
(
contributor
)
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013421374
Saved in:
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