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~institution:"European Marketing Academy"
~institution:"Fachhochschule Reutlingen / European School of Business"
~subject:"Marktforschung"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Non-commercial literature
Graue Literatur
3
Conference proceedings
2
Konferenzschrift
2
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
2
English
2
Author
All
Hildebrandt, Lutz
1
Nufer, Gerd
1
Wallmeier, Miriam
1
Institution
All
European Marketing Academy
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
American Marketing Association
4
Market Research Society
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
2
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
1
Bangladesh Small and Cottage Industries Corporation <Dhaka>
1
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
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Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
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Fachhochschule Stralsund / Fachbereich Wirtschaft
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GfK GeoMarketing GmbH
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Hochschule für Wirtschaft und Politik
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Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
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International Marketing Conference <1986, Singapur>
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Internationale Tourismus-Börse <25, 1991, Berlin>
1
Kyi͏̈vs'kyj nacional'nyj torhovel'no-ekonomičnyj universytet
1
Otto-Friedrich-Universität Bamberg
1
Studienkreis für Tourismus
1
Tūran Universitetí
1
Warwick Business School
1
Wissenschaftliche Hochschule für Unternehmensführung / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre insbesondere Controlling und Logistik
1
Workshop über Statistik und Verkehr <10, 2000, Heilbronn>
1
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Published in...
All
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Marketing
: progress, prospects, perspectives : 26th EMAC Conference, 20th - 23rd May 1997, Warwick Business School ; proceedings
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677540
Saved in:
2
Marketing
and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC conference, May 11 - 14, 1999, Humboldt University Berlin
Hildebrandt, Lutz
(
ed.
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001530954
Saved in:
3
Neuromarketing
Nufer, Gerd
;
Wallmeier, Miriam
-
2010
durch den technologischen Fortschritt in der Medizin wichtige Erkenntnisse für das
Marketing
liefern, insbesondere Einblicke …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521941
Saved in:
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