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~institution:"European Marketing Academy"
~institution:"Ikonomičeski Universitet Warna"
~subject:"Theorie"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Non-commercial literature
Conference proceedings
2
Graue Literatur
2
Konferenzschrift
2
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
2
German
1
Author
All
Hildebrandt, Lutz
1
Institution
All
European Marketing Academy
Ikonomičeski Universitet Warna
American Marketing Association
4
Erasmus Research Institute of Management
4
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
4
Australian Graduate School of Management
2
Hochschule Pforzheim - Gestaltung, Technik, Wirtschaft und Recht
2
Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku / Ekonomski Fakultet
2
University of Chicago
2
University of Chicago / Graduate School of Business
2
University of Chicago / School of Business
2
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
2
Banco de Portugal / Departamento de Estatística e Estudos Económicos
1
Bildungswissenschaftliche Hochschule Flensburg
1
Center for Economic Analysis <Boulder, Colo.>
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität München / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, insbes. Öffentliche Verwaltungen und Öffentliche Unternehmen
1
Econometrisch Instituut <Rotterdam>
1
Erasmus Universiteit Rotterdam / Faculteit Bedrijfskunde
1
Forschungsinstitut für Tourismus <Dresden>
1
Forschungskreis Tourismus-Management
1
Forschungstagung Marketing <2001, Berlin>
1
Freie Universität Berlin / Institut für Marketing
1
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Forschungsinstitut für Genossenschaftswesen
1
Geographische Gesellschaft <Trier>
1
Gesellschaft für Innovatives Marketing
1
Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, Insbes. Finanzierung und Investition
1
Institut für Marketing <Münster, Westfalen>
1
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
1
Institute of Management Sciences
1
International Marketing Conference <1986, Singapur>
1
Moskovskij Gosudarstvennyj Gumanitarnyj Universitet Imeni M. A. Šolochova
1
Münsteraner Marketing-Symposium <4, 1994, Münster (Westf)>
1
Naučno Društvo Srbije
1
Nihon Operēshonzu Risāchi Gakkai
1
Odense Universitet / Institut for Afsaetningsøkonomi
1
Politechnika Radomska Imienia K. Pułaskiego
1
Rossijskaja Akademija Nauk / Sekcija Ėkonomiki
1
Rossijskaja ėkonomičeskaja akademija imeni G. V. Plechanova
1
Ruhr-Universität Bochum / Seminar für Angewandte Wirtschaftslehre
1
Severo-Kavkazskij Naučnyj Centr Vysšej Školy <Rostow am Don>
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Marketing
: progress, prospects, perspectives : 26th EMAC Conference, 20th - 23rd May 1997, Warwick Business School ; proceedings
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677540
Saved in:
2
Marketing
and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC conference, May 11 - 14, 1999, Humboldt University Berlin
Hildebrandt, Lutz
(
ed.
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001530954
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