//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster, Westfalen>"
~source:"als-doc"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Measuring Individual Risk Atti...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 2 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Electronic Shopping
1
Kausalanalyse
1
Verbraucherverhalten
1
Vertrauen
1
trust
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Language
All
German
1
Author
All
Ahlert, Dieter
1
Heidebur, S.
1
Michaelis, M.
1
Institution
All
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster, Westfalen>
Max-Planck-Institut für Ökonomik <Jena> / Abteilung Strategische Interaktion
120
Institut für Schweizerisches Bankwesen <Zürich>
38
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit <Bonn>
20
Max-Planck-Institut für Ökonomik <Jena> - Abteilung für Strategische Interaktion
15
National Centre of Competence in Research North South <Bern>
15
Alfred-Weber-Institut für Sozial- und Staatswissenschaften <Heidelberg>
11
Sonderforschungsbereich Ökonomisches Risiko <Berlin>
10
Thurgauer Wirtschaftsinstitut <Kreuzlingen>
5
Institut zur Zukunft der Arbeit <Bonn>
4
Iowa State University of Science and Technology <Ames, Iowa> / Department of Economics
4
London School of Economics and Political Science
4
Manchester Business School
4
Max-Planck-Institut zur Erforschung von Wirtschaftssystemen <Jena> / Abteilung Strategische Interaktion
4
University <Nottingham> / Department of Economics
4
Universität <Magdeburg> / Fakultät für Wirtschaftswissenschaft
4
Center for Operations Research and Econometrics <Louvain-la-Neuve>
3
Chartered Insurance Institute
3
National Centre of Competence in Research - Financial Valuation and Risk Management
3
Technische Universität <Chemnitz> / Lehrstuhl Personal und Führung
3
Technische Universität <Freiberg>
3
Universität <Bonn> / Wirtschaftswissenschaftlicher Fachbereich
3
Wirtschaftswissenschaftliches Zentrum <Basel>
3
Cologne Graduate School in Management, Economics and Social Sciences
2
Forschungszentrum Nachhaltigkeit (Artec) <Bremen>
2
Institut für Versicherungswirtschaft <Sankt Gallen>
2
Max-Planck-Institut für Ökonomik <Jena> / Abteilung Evolutionsökonomik
2
Swiss National Centre of Competence in Research North South <Bern>
2
Technische Universität <Freiberg> / Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
2
Universität <Hannover> / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
Universität <Lüneburg> / Forschungsgruppe Kybernetische Unternehmens-Strategie
2
Universität <Lüneburg> / Lehrstuhl Entscheidung und Organisation
2
CESifo GmbH <München>
1
European University Viadrina Frankfurt (Oder)Department of Business Administration and Economics
1
Hochschule <Wismar> / Fachbereich Wirtschaft
1
Hochschule <Wismar> / Fakultät für Wirtschaftswissenschaften
1
Institut für Angewandte Betriebswirtschaftslehre, Unternehmensführung <Karlsruhe>
1
Institut für Informatik <München, Technische Universität> / Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik
1
Institut für Volkswirtschaftslehre <Ilmenau>
1
International Association for the Study of Insurance Economics
1
more ...
less ...
Published in...
All
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing - Veröffentlichungen
1
Internetökonomie und Hybridität - Forschungsbericht 48 (2007)
1
Source
All
USB Cologne (business full texts)
Showing
1
-
1
of
1
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Kaufverhaltensrelevante Effekte desKonsumentenvertrauens im Internet -eine vergleichende Analyse von Online-Händlern
Ahlert, Dieter
;
Michaelis, M.
;
Heidebur, S.
-
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing …
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866077
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->