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~institution:"Peter Lang GmbH"
~subject:"Öffentlichkeitsarbeit"
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Undetermined
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
2
Author
All
Aydın, Bayram Oğuz
2
Duğan, Özlem
1
Şahin, Emine
1
Șahin, Emine
1
Institution
All
Peter Lang GmbH
Institut für Medienentwicklung und Kommunikation <Frankfurt, Main>
4
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
International Association of Business Communicators
3
Advertising Federation of America / Bureau of Research and Education
2
Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte
2
Symposium Industrielle Kommunikation <1977, Darmstadt>
2
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
1
Deutscher Kommunikationsverband
1
Deutsches Bibliotheksinstitut / Kommission für Kinder- und Jugendbibliotheken
1
Duncker & Humblot
1
Europäische Kommission
1
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
1
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
1
Interdisziplinäres Symposium Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <2, 2002, Århus>
1
International Conference on Marketing and Development
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem <Budapest>
1
Meždunarodnaja Naučno-Praktičeskaja Konferencija Reklamnyj Rynok Rossii: Problemy i Perspektivy <2010, Orel>
1
Oblast Orel
1
Orlovskij Gosudarstvennyj Institut Ėkonomiki i Torgovli
1
Schweizerisches Dienstleistungszentrum Berufsbildung - Berufs-, Studien- und Laufbahnberatung
1
Special Libraries Association
1
Technische Hochschule <Darmstadt>
1
Technische Hochschule Darmstadt
1
UVK Verlagsgesellschaft mbH
1
Universität Mannheim
1
Verein Deutscher Ingenieure
1
Vserossijskij Zaočnyj Finansovo-Ėkonomičeskij Institut
1
WK, Verein zur Förderung der Wirtschaftskommunikation
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ECONIS (ZBW)
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1
Research methods and techniques in public relations and advertising
Aydın, Bayram Oğuz
(
ed.
);
Şahin, Emine
(
ed.
)
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012036892
Saved in:
2
Public relations and advertising theories : concepts and practices
Aydın, Bayram Oğuz
(
ed.
);
Șahin, Emine
(
ed.
); …
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011954468
Saved in:
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