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Cloud computing
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Energieeinsparung
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Energiemanagement
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Energy conservation
1
Energy management
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Innovationsmanagement
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Kraftfahrzeug
1
Kraftfahrzeugindustrie
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Manufacturing system
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Material flow
1
Materialfluss
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Mobilität
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1
Motor vehicle
1
Nachhaltige Entwicklung
1
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Online availability
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Undetermined
8
Type of publication
All
Book / Working Paper
8
Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
3
Sammelwerk
3
Aufsatzsammlung
2
Case study
1
Fallstudie
1
Handbook
1
Handbuch
1
more ...
less ...
Language
All
German
7
English
2
Author
All
Anstätt, Kerstin
1
Bahns, Tammo
1
Becker, Joachim H.
1
Bertagnolli, Frank
1
Beverungen, Daniel
1
Bullinger, Hans-Jörg
1
Derval, Diana
1
Dun, Rob van
1
Gebhardt, Nicolas
1
Greve, Erik
1
Gudergan, Gerhard
1
Hackl, Jennnifer
1
Hofmann, Daniela
1
Jonas, Henry
1
Jussen, Philipp
1
Krause, Dieter
1
Melles, Annika
1
Pastoors, Sven
1
Ripperda, Sebastian
1
Sankowski, Olga
1
Schmidt, Mario
1
Scholz, Ulrich
1
Schumann, Jan Hendrik
1
Spallek, Johanna
1
Spath, Dieter
1
Stich, Volker
1
Warnecke, Hans-Jürgen
1
Wedeniwski, Sebastian
1
Westkämper, Engelbert
1
Wortmann, Nadine
1
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less ...
Institution
All
Springer-Verlag GmbH
Springer Fachmedien Wiesbaden
45
HAL
32
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
27
National Bureau of Economic Research
26
RWTH Aachen
13
Institut für Mathematische Wirtschaftsforschung, Universität Bielefeld
12
Collegio Carlo Alberto, Università degli Studi di Torino
10
Verlag Dr. Kovač
10
European Association of Agricultural Economists - EAAE
9
University of Rochester - Center for Economic Research (RCER)
9
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
9
Alfred-Weber-Institut für Wirtschaftswissenschaften, Fakultät für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
8
Department of Agricultural and Resource Economics, University of California-Berkeley
8
Economics Department, Temple University
8
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
8
Business School, University of Exeter
7
C.E.P.R. Discussion Papers
7
Department of Economics, Oxford University
7
School of Economics, University of Queensland
7
Verlag Dr. Hut <München>
7
Alfred-Weber-Institut für Sozial- und Staatswissenschaften <Heidelberg>
6
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
6
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
6
IIF - Institut für Industriekommunikation und Fachmedien GmbH / Apprimus Verlag
6
Institute for the Study of Labor (IZA)
6
School of Economics, Kingston University
6
Shaker Verlag
6
Centre d'Économie de la Sorbonne, Université Paris 1 (Panthéon-Sorbonne)
5
Department of Economics and Related Studies, University of York
5
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
5
Faculdade de Economia, Universidade do Porto
5
Friedrich-Schiller-Universität Jena
5
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement, Technische Universität Hamburg-Harburg
5
Institut für Werkzeugmaschinen und Betriebswissenschaften <München>
5
International Monetary Fund (IMF)
5
Technische Universität Braunschweig
5
CESifo
4
Centre Interuniversitaire de Recherche en Analyse des Organisations (CIRANO)
4
Department of Economics, Boston University
4
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Published in...
All
Leuphana Case Studies
1
Management for professionals
1
VDI-Buch
1
Xpert.press
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
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1
Digitale Dienstleistungsinnovationen : Smart Services agil und kundenorientiert entwickeln
Stich, Volker
(
ed.
);
Schumann, Jan Hendrik
(
ed.
); …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012042460
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2
Produkteinführung
Melles, Annika
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570418
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3
Neue Entwicklungen in der Unternehmensorganisation
Spath, Dieter
(
ed.
);
Westkämper, Engelbert
(
ed.
); …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011690090
Saved in:
4
The right sensory mix : decoding customers’ behavior and preferences
Derval, Diana
-
2022
-
Second edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012534694
Saved in:
5
Ressourceneffizienz und Nachhaltigkeit : sechs Planspiele für die betriebliche Weiterbildung
Anstätt, Kerstin
(
ed.
);
Bertagnolli, Frank
(
ed.
); …
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012589276
Saved in:
6
Mobilitätsrevolution in der Automobilindustrie : letzte Ausfahrt digital!
Wedeniwski, Sebastian
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010387
Saved in:
7
Methodische Entwicklung modularer Produktfamilien : hohe Produktvielfalt beherrschbar entwickeln
Krause, Dieter
;
Gebhardt, Nicolas
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011714145
Saved in:
8
Praxishandbuch nachhaltige Produktentwicklung : ein Leitfaden mit Tipps zur Entwicklung und Vermarktung nachhaltiger Produkte
Scholz, Ulrich
(
ed.
);
Pastoors, Sven
(
ed.
); …
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866931
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