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~isPartOf:"Conjoint measurement : methods and applications"
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Grundprobleme und Perspektiven...
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Aufsatz im Buch
5
Book section
5
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English
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Herrmann, Andreas
8
Huber, Frank
8
Gustafsson, Anders
6
Schmidt-Gallas, Dirk
2
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Conjoint measurement : methods and applications
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
58
Journal of business economics : JBE
43
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
41
Marketing : ZFP ; journal of research and management
38
Management Know-how
30
Inventing mobility for all : mastering mobility-as-a-service with self-driving vehicles
29
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
27
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
25
Die Betriebswirtschaft : DBW
25
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
24
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
24
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
24
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
22
Psychology & marketing
18
The digital pill : what everyone should know about the future of our healthcare system
17
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
14
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
13
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
12
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
11
Schriften zum Marketing
11
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
9
SpringerLink / Bücher
9
Ifo-Schnelldienst
8
Microeconomics
8
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
8
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
7
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
7
Springer eBook Collection / Business and Economics
7
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
6
Der Markt : international journal of marketing
6
Discussion Papers / Centre for Decision Research and Experimental Economics (CeDEx), School of Economics
6
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
6
Journal of marketing
6
Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze ; Festschrift für Professor Dr. Dr. h.c. Erich Greipl
6
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
6
European Journal of Marketing
5
European journal of marketing : EJM
5
Gabler Edition Wissenschaft
5
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
5
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Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 5-45)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444653
Saved in:
2
On the influence of the evaluation methods in conjoint design - some empirical results
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
;
Gustafsson, Anders
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 183-208)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444700
Saved in:
3
Adaptive conjoint analysis: understanding the methodology and assessing reliability and validity
Herrmann, Andreas
;
Schmidt-Gallas, Dirk
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 253-277)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444711
Saved in:
4
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 5-46)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690251
Saved in:
5
On the influence of the evaluation methods in conjoint design : some empirical results
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
;
Gustafsson, Anders
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 183-208)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690260
Saved in:
6
Adaptive conjoint analysis : understanding the methodology and assessing reliability and validity
Herrmann, Andreas
;
Schmidt-Gallas, Dirk
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 279-304)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001690271
Saved in:
7
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 3-30)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003544555
Saved in:
8
On the influence of the evaluation methods in conjoint design : some empirical results
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
;
Gustafsson, Anders
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 93-112)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003544602
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