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~isPartOf:"Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung"
~isPartOf:"Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences"
~subject:"Bundling strategy"
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Bundling strategy
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Rechnungswesen
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Accounting
11
Controlling
11
Deutschland
11
Germany
11
Management control
10
Preismanagement
9
Pricing strategy
9
Theorie
7
Theory
7
Consumer behaviour
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Konsumentenverhalten
4
Preisdifferenzierung
4
Price discrimination
4
Monopol
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Monopoly
3
bundling
3
Betriebliche Wertschöpfung
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Game theory
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IFRS
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KMU
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Maschinenbau
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Nachfrage
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Spieltheorie
2
USA
2
United States
2
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2
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2002-2006
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2003-2005
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Airline
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Arbeitswerttheorie
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Undetermined
2
Type of publication
All
Article
23
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
23
Aufsatz in Zeitschrift
23
Language
All
English
12
German
11
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All
Moon, Jihwan
2
Möller, Klaus
2
Schwab, Carsten
2
Shugan, Steven M.
2
Ahlert, Dieter
1
Alexandrov, Alexei
1
Balachander, Subramanian
1
Bartoschek, Markus
1
Basu, Amiya
1
Bauer, Sebastian K.
1
Bedre-Defolie, Özlem
1
Bender, Dennis
1
Bhargava, Hemant K.
1
Chintagunta, Pradeep K.
1
Derdenger, Timothy
1
Fay, Scott
1
Gerpott, Torsten J.
1
Ghosh, Bikram
1
Gil, Ricard
1
Gille, Christian
1
Hartmann, Wesley R.
1
Heußler, Tobias
1
Huber, Frank
1
Jiang, Yuanchun
1
Kemerer, Chris F.
1
Klar, Matthias
1
Kumar, Nanda S.
1
Kumar, Vineet
1
Lenders, Michael
1
Lindner, André
1
Liu, Hongju
1
Liu, Yezheng
1
Michaelis, Manuel
1
Neuwirth, Rüdiger
1
Niederauer, Christian
1
Priller, Christian
1
Reichwald, Ralf
1
Rentner, Björn
1
Schuh, Günther
1
Seiter, Mischa
1
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Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
102
SpringerLink / Bücher
48
International journal of production economics
42
International journal of production research
35
Journal of business research : JBR
32
Journal of service management
24
The journal of business & industrial marketing
24
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
22
International journal of operations & production management : IJOPM ; the official journal of the European Operations Management Association, EUROMA
20
International journal of industrial organization
19
European journal of operational research : EJOR
18
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
16
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
15
Industrie-Management : Zeitschrift für industrielle Geschäftsprozesse
15
Journal of revenue and pricing management
15
NBER working paper series
14
Research
14
Economics letters
13
Hybride Wertschöpfung : Konzepte, Methoden und Kompetenzen für die Preis- und Vertragsgestaltung ; HyPriCo
13
NBER Working Paper
13
The journal of industrial economics
13
Gabler Edition Wissenschaft
12
Produktion mit Dienstleistung : Integration als Zukunftschance
12
Research technology management : RTM
12
Dienstleistungsmanagement in der Investitionsgüterindustrie : Services erfolgreich entwickeln, steuern und vertreiben
11
Integration von Produkt und Service - auf dem Weg zum Lösungsanbieter
11
International journal of technology management : IJTM
11
Journal of economic theory
11
Papers in regional science : the journal of the Regional Science Association International
11
Service business
11
Technological forecasting & social change : an international journal
11
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
11
Europäische Hochschulschriften / 5
10
Faculty & research / Insead : working paper series
10
HyProDesign : ein Leitfaden für Unternehmen zur integrierten Planung, Entwicklung und Vermarktung hybrider Produkte
10
Hybride Wertschöpfung : mobile Anwendungssysteme für effiziente Dienstleistungsprozesse im technischen Kundendienst
10
Integration von Produkt & Dienstleistung - Hybride Wertschöpfung : Proceedings im Rahmen der Multi-Konferenz Wirtschaftsinformatik 23. - 25.02.2010 in Göttingen
10
Journal of economics & management strategy : JEMS
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1
Product line bundling : why airlines bundle high-end while hotels bundle low-end
Shugan, Steven M.
;
Moon, Jihwan
;
Shi, Qiaoni
;
Kumar, …
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
36
(
2017
)
1
,
pp. 124-139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011645792
Saved in:
2
Explaining bundle-framing effects with signaling theory
Moon, Jihwan
;
Shugan, Steven M.
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
37
(
2018
)
4
,
pp. 668-681
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011916608
Saved in:
3
Phasenspezifisches Controlling zur kostenorientierten Entwicklung hybrider Leistungsbündel
Steven, Marion
;
Wasmuth, Katja
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
21
(
2009
)
3
,
pp. 176-182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003810092
Saved in:
4
Planung von Bündelangeboten aus Fest- und Mobilfunknetzdiensten für Privatkunden : Grundlagen und aktuelle empirische Befunde
Gerpott, Torsten J.
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
20
(
2008
)
11
,
pp. 577-584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003770417
Saved in:
5
Optimal bundling strategies in multiobject auctions of complements or substitutes
Subramaniam, Ramanathan
;
Venkatesh, R.
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
28
(
2009
)
2
,
pp. 264-273
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003843314
Saved in:
6
Impact of customer knowledge heterogeneity on bundling strategy
Basu, Amiya
;
Vitharana, Padmal
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
28
(
2009
)
4
,
pp. 792-801
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003885076
Saved in:
7
Marktorientiertes Dienstleistungsmanagement und Dienstleistungscontrolling für Automobilzulieferer im Automotive-Aftermarket : ein Projektbeispiel aus der Praxis
Huber, Frank
;
Bauer, Sebastian K.
- In:
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte …
20
(
2008
)
4/5
,
pp. 237-246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003686696
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8
Complementarities and the demand for home broadband internet services
Liu, Hongju
;
Chintagunta, Pradeep K.
;
Zhu, Ting
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
29
(
2010
)
4
,
pp. 701-720
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652618
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9
Why bundle discounts can be a profitable alternative to competing on price promotions
Balachander, Subramanian
;
Ghosh, Bikram
;
Stock, Axel
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
29
(
2010
)
4
,
pp. 624-638
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652632
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10
The equivalence of bundling and advance sales
Alexandrov, Alexei
;
Bedre-Defolie, Özlem
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
33
(
2014
)
2
,
pp. 259-272
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