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~isPartOf:"Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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KMU
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Type of publication
All
Article
16
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
16
Language
All
German
15
English
1
Author
All
Burchert, Heiko
1
Buse, Stephan
1
Corsten, Hans
1
Eggers, Bernd
1
Ehrmann, Thomas
1
Fassott, Georg
1
Grewe, Alexander
1
Gössinger, Ralf
1
Höck, Michael
1
John, Eva-Maria
1
Kersten, Wolfgang
1
Keuper, Frank
1
Olbrich, Michael
1
Pechtl, Hans
1
Piller, Frank T.
1
Schaller, Christian
1
Schenk, Michael
1
Schröder, Kirsten A.
1
Schumann, Matthias
1
Seelmann-Eggebert, Ralph
1
Vincenti, Aurelio J. F.
1
Wirtz, Bernd W.
1
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less ...
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All
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle
Electronic Services
20
Handbook of strategic e-business management
20
E-commerce and electronic markets in agribusiness and supply chains : proceedings of the 75th Seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE) February, 14 - 16, 2001, Bonn, Germany
19
Electronic business : theoretische Aspekte und Anwendungen in der betrieblichen Praxis ; Festschrift für Jörg Biethahn ; mit 13 Tabellen
17
Handbook of partial least squares : concepts, methods and applications
17
Modelle im E-Business
16
Roadmap to E-Business : wie Unternehmen das Internet erfolgreich nutzen ; Festschrift zum 75. Geburtstag von Prof. Dr. Heinz Weinhold-Stünzi
16
Electronic commerce : Herausforderungen, Anwendungen, Perspektiven
15
Selected readings on information technology and business systems management
15
www.musikverkaufen.de : die digitale Musikwirtschaft
15
Internet, economic growth and globalization : perspectives on the new economy in Europe, Japan, and the USA ; with 67 tables
14
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
14
Transforming e-business practices and applications : emerging technologies and concepts
14
Business to business electronic commerce : challenges and solutions
13
Consumer behavior, organizational development, and electronic commerce : emerging issues for advancing modern socioeconomies
13
E-business in construction
13
E-business issues, challenges and opportunities for SMEs : driving competitiveness
13
E-business management : integration of Web technologies with business models
13
Innovationen im E-Business : die 5. Paderborner Frühjahrstagung des Fraunhofer-Anwendungszentrums für Logistikorientierte Betriebswirtschaft wurde am 10. April 2003 ausgerichtet...
13
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
13
Modern concepts of the theory of the firm : managing enterprises of the New Economy ; with 82 tables
13
E-commerce adoption and small business in the global marketplace : tools for optimization
12
Emerging markets and e-commerce in developing economies
12
Entrepreneurship and innovations in e-business : an integrative perspective
12
Contemporary research in e-branding
11
Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand
11
Research
11
Strategies for generating e-business returns on investment
11
The digital economy and the European labour market
11
Value creation from e-business models
11
Web technologies for commerce and services online
11
Business ethics and the electronic economy
10
Business ethics and the electronic economy : with 4 tables
10
Cross-border e-commerce marketing and management
10
E-business models, services and communications
10
E-commerce and web technologies : third international conference, EC-Web 2002 Aix-en-Provence, France, September 2 - 6, 2002 [held in conjunction with the DEXA 02] ; proceedings
10
E-procurement in emerging economies : theory and cases
10
Elektronische Beschaffung : Stand und Entwicklungstendenzen
10
Global e-commerce : impacts of national environment and policy
10
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ECONIS (ZBW)
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1
Der mobile
Erfolg
: Ergebnisse einer empirischen Untersuchung in ausgewählten Branchen
Buse, Stephan
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 89-116)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679193
Saved in:
2
Betriebswirtschaftliche und technologische Grundlagen von E-Commerce und M-Commerce
Schumann, Matthias
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 3-25)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679184
Saved in:
3
E-Commerce und mittelständische Unternehmen
Vincenti, Aurelio J. F.
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 27-55)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679187
Saved in:
4
Wissensmanagement im E-Commerce
Kersten, Wolfgang
;
Schröder, Kirsten A.
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 143-174)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679198
Saved in:
5
Electronic Procurement : Bedeutung und Strukturaspekte der elektronisch basierten Beschaffung
Wirtz, Bernd W.
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 177-202)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679199
Saved in:
6
E-Business in Produktionsnetzwerken
Corsten, Hans
;
Gössinger, Ralf
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 203-248)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679202
Saved in:
7
Von der Massenproduktion zur Mass Customization
Schenk, Michael
;
Seelmann-Eggebert, Ralph
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 249-269)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679205
Saved in:
8
eBusiness and customer service
Höck, Michael
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 273-292)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679206
Saved in:
9
E&M-Commerce in Dienstleistungsunternehmen : Differenzierungspotentiale und Kosten
Ehrmann, Thomas
;
John, Eva-Maria
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 293-315)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679208
Saved in:
10
E-Health
Burchert, Heiko
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 317-335)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679215
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