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~isPartOf:"Research report / Katholieke Universiteit Leuven, Faculty of Economics and Applied Economics, Department of Applied Economics"
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Theory
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Market research
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Germany
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Marketingmanagement
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Type of publication
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Book / Working Paper
2
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Übersichtsarbeit
Article in journal
98
Aufsatz in Zeitschrift
98
Hochschulschrift
70
Thesis
70
Bibliografie enthalten
19
Bibliography included
19
Graue Literatur
10
Non-commercial literature
10
Collection of articles of several authors
7
Sammelwerk
7
Aufsatzsammlung
5
Festschrift
4
Arbeitspapier
3
Systematic review
3
Working Paper
3
Bibliografie
1
Case study
1
Fallstudie
1
Konferenzschrift
1
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Language
All
English
2
German
1
Author
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De Winne, Sophie
1
Green, Paul E.
1
Hiller, Kerstin
1
Krieger, Abba M.
1
Sels, Luc
1
Published in...
All
European journal of operational research : EJOR
Gabler Edition Wissenschaft
Qualitative market research : an international journal
Research report / Katholieke Universiteit Leuven, Faculty of Economics and Applied Economics, Department of Applied Economics
WZB discussion paper : Forschungsschwerpunkt Gesellschaft und Wirtschaftliche Dynamik
3
Personalarbeit der Zukunft
2
BBSR-Online-Publikation
1
Bausteine einer nachhaltigkeitsorientierten Betriebswirtschaftslehre : Festschrift zum 70. Geburtstag von Eberhard Seidel
1
Bericht / Universität Konstanz, Fachgruppe Politik-/Verwaltungswissenschaft : Informationswissenschaft
1
Cambridge handbooks in psychology
1
Controlling-Forschungsbericht
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Discussion paper
1
Economisch en sociaal tijdschrift : een driemaandelijke uitgave van de Universitaire Faculteiten Sint-Ignatius te Antwerpen
1
Ergebnisse empirischer betriebswirtschaftlicher Forschung : zu einer Realtheorie der Unternehmung ; Festschrift für Eberhard Witte
1
European journal of international management : EJIM
1
European journal of marketing : EJM
1
Europäische Hochschulschriften / 2
1
Fachbuch Wirtschaft
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Gabler-Lehrbuch
1
Handbook of research on new challenges and global outlooks in financial risk management
1
How can HR drive growth?
1
International Handbook of Entrepreneurship and HRM
1
International journal of employment studies
1
International journal of forecasting
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of marketing theory and practice
1
Liber amicorum Prof[essor] D[octo]r Pierre-Henri Virenque : gewoon hoogleraar aan de Universiteit Antwerpen (UFSIA) ; opstellen angebooden ter gelegenheid van zijn emeritaat
1
Management verteilter Kompetenzen in multinationalen Unternehmen
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
NBER working paper series
1
OECD science, technology and industry working papers
1
Projektbericht des Instituts Arbeit und Technik
1
Research
1
Rethinking reward
1
Schriftenreihe Organisation & Personal
1
Studien- und Arbeitspapiere Marketing
1
The Blackwell handbook of mentoring : a multiple perspectives approach
1
The international journal of human resource management
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Recent contributions to optimal product positioning and buyer segmentation
Green, Paul E.
- In:
European journal of operational research : EJOR
41
(
1989
)
2
,
pp. 127-141
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001083056
Saved in:
2
Werbung als Schlüsselfaktor bei der Einführung neuer Produkte : Konsequenzen für die Testmarktforschung
Hiller, Kerstin
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003389022
Saved in:
3
HRM and performance, research without theory ? : A literature review
De Winne, Sophie
;
Sels, Luc
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001820139
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