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~isPartOf:"Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet"
~type_genre:"Book section"
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Type of publication
All
Article
21
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Aufsatz im Buch
21
Language
All
German
21
Author
All
Bauer, Hans H.
4
Rösger, Jürgen
3
Bryant, Melchior D.
2
Dölling, Steffen
2
Emrich, Oliver
2
Fleck, Matthes
2
Große-Leege, Dirk
2
Heitmann, Mark
2
Hennigs, Nadine
2
Herrmann, Andreas
2
Kirchhoff, Lars
2
Langner, Sascha
2
Meckel, Miriam
2
Meise, Jan Niklas
2
Mäder, Ralf
2
Möhlenbruch, Dirk
2
Neumann, Marcus M.
2
Rudolph, Thomas
2
Stanoevska-Slabeva, Katarina
2
Stauss, Bernd
2
Wiedmann, Klaus-Peter
2
Becker, Christian
1
Gerstmeier, Eva
1
Gropp, Thorsten A.
1
Hähner, Jörg
1
Ritschel, Falk
1
Ritschel, Frank
1
Schiele, Gregor Alexander
1
Skiera, Bernd
1
Spann, Martin
1
Stepanchuk, Tanja
1
Veit, Daniel J.
1
Weidlich, Anke
1
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Published in...
All
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
The Oxford handbook of innovation management
60
The PDMA handbook of new product development
50
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
39
Global innovation science handbook
36
Handbook of innovation indicators and measurement
36
The Oxford handbook of innovation
35
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
35
Enabling innovation : innovative capability ; german and international views
31
The innovation handbook : how to profit from your ideas, intellectual property and market knowledge
29
Data science and innovation in supply chain management : how data transforms the value chain
28
Social media and crisis communication
28
Technological, managerial and organizational core competencies : dynamic innovation and sustainable development
28
Encyclopedia of technology and innovation management
27
A guide to open innovation and crowdsourcing : expert tips and advice ; [advice from leading experts]
26
Immer eine Idee voraus : wie innovative Unternehmen Kreativität systematisch nutzen
26
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
26
Revolutionizing innovation : users, communities, and open innovation
26
The innovation handbook : how to develop, manage and protect your most profitable ideas
26
The handbook of innovation and services : a multi-disciplinary perspective
24
Contemporary issues in social media marketing
23
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
23
Digital transformation in journalism and news media : media management, media convergence and globalization
23
Elgar companion to neo-Schumpeterian economics
23
Workplace innovation : theory, research and practice
23
Die frühe Innovationsphase : Methoden und Strategien für die Vorentwicklung
22
Innovation, science, and institutional change : [a research handbook]
22
Innovationsforschung : Ansätze, Methoden, Grenzen und Perspektiven : [Tagung, München]
22
New waves in innovation management research
22
Quality innovation : knowledge, theory, and practices
22
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
21
Discontinuous innovation : learning to manage the unexpected
20
Handbook on the economic complexity of technological change
20
Innovation communities : teamworking of key persons - a success factor in radical innovation
20
Innovationsmanagement in der Serviceindustrie : Grundlagen, Praxisbeispiele und Perspektiven
20
Innovationsstrategien jenseits traditionellen Managements : Beiträge zur ersten Tagung des Förderschwerpunkts des BMBF ; 8. - 9. Oktober 2009, Berlin
20
Proceedings of the ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference (Online)
20
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
20
Strategies and communications for innovations : an integrative management view for companies and networks
20
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
19
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1
Virtuelle Verkaufsberater in interaktiven Medien
Bauer, Hans H.
;
Neumann, Marcus M.
;
Mäder, Ralf
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 215-234)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003566368
Saved in:
2
Virtuelle Verkaufsberater in interaktiven Medien
Bauer, Hans H.
;
Neumann, Marcus M.
;
Mäder, Ralf
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 215-234)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762130
Saved in:
3
Der Markenareal-Ansatz zur Steuerung von Brand Communities
Rösger, Jürgen
;
Herrmann, Andreas
;
Heitmann, Mark
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 93-112)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565743
Saved in:
4
Erlebnisorientiertes Marketingmanagement im Internet : Ansatzpunkte und Problemfelder am Beispiel von (virtuellen) Brand Communities
Bauer, Hans H.
;
Große-Leege, Dirk
;
Bryant, Melchior D.
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 113-125)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565755
Saved in:
5
Collaborated Marketing: die motivationalen Treiber der konsumentenseitigen Beteiligung an Open Source-orientierten Marketingprojekten : Ergebnisse einer explorativen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Hennigs, Nadine
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 127-149)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565777
Saved in:
6
Einsatzmöglichkeiten von Web 2.0-Instrumenten im Online-Handel und ihre Nutzung durch Konsumenten
Rudolph, Thomas
;
Emrich, Oliver
;
Meise, Jan Niklas
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 183-196)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565836
Saved in:
7
Neue interaktive Instrumente des Kundenbindungsmanagements im E-Commerce
Möhlenbruch, Dirk
;
Dölling, Steffen
;
Ritschel, Falk
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 197-214)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565845
Saved in:
8
Einsatzmöglichkeiten von Blogs in der Unternehmenskommunikation
Fleck, Matthes
;
Kirchhoff, Lars
;
Meckel, Miriam
; …
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 235-249)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003566376
Saved in:
9
Weblogs als Herausforderung für das Customer Care
Stauss, Bernd
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 251-266)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003566386
Saved in:
10
Web 2.0 : Technologien und Trends
Schiele, Gregor Alexander
;
Hähner, Jörg
;
Becker, Christian
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 3-14)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762093
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