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~isPartOf:"Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing"
~subject:"Marktforschung"
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Market research
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17
Theory
17
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11
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11
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6
Marketingmanagement
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Markenimage
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Aufsatz in Zeitschrift
65
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Handbuch
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Ranking
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Verzeichnis
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German
58
Undetermined
36
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16
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Hauser, John R.
3
Kühn, Thomas
3
Morrison, Donald G.
3
Rao, Ambar G.
3
Wessner, Konrad
3
Charnes, A.
2
Choi, Seung-chan
2
Cooper, W. W.
2
DeSarbo, Wayne
2
Eliashberg, Jehoshua
2
Harker, Patrick T.
2
Höllger, Tanja
2
King, William R.
2
Learner, D. B.
2
Müller-Sinik, Kerstin
2
Abold, Roland
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Althoff, Stefan
1
Baker, Kenneth R.
1
Barry, Christopher B.
1
Bass, Frank M.
1
Baumgärtel, Otto A.
1
Becker, Josef
1
Becwith, Neil E.
1
Beeske, Sigrid
1
Benussi, Swantje
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Bieler, Ralf
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Blin, Jean-Marie
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Blut, Markus
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Boonstra, Anne
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Bosch, Volker
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Bradlow, Eric T.
1
Brosius, Felix
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Burger, Philip
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Bössow, Oliver
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Cartellieri, Maximilian
1
Choe, Chongwoo
1
Colombo, Richard A.
1
Cong, Jiajia
1
Csisáky, Meike
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Czaplicki, Andreas
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
Journal of marketing research : JMR
385
Journal of marketing
175
Overseas business reports : OBR
155
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
125
Journal of business research : JBR
119
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
101
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
82
SpringerLink / Bücher
79
Journal of the Academy of Marketing Science
77
Qualitative market research : an international journal
73
Journal of advertising research
69
Esomar congress
68
Der Marktforscher : Marktforschung, Absatzforschung, Werbeforschung, Verbrauchsforschung
62
Journal of retailing
58
Marketing : ZFP ; journal of research and management
56
Europäische Hochschulschriften / 5
55
European marketing research review
51
Journal of business economics : JBE
48
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
47
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
46
Marketing letters : a journal of research in marketing
45
Gabler Edition Wissenschaft
43
Journal of marketing management : MM
42
Harvard business review : HBR
38
International journal of market research
38
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
37
Qualitative Marktforschung in Theorie und Praxis : Grundlagen, Methoden, Anwendungen
36
Journal of the Market Research Society : JMRS
35
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
32
Journal of consumer behaviour : an international research review
32
The journal of business : B
31
Handbuch der Marktforschung
30
Business horizons
29
Die Betriebswirtschaft : DBW
29
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
29
Springer eBook Collection / Business and Economics
29
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
28
The marketing review
28
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P&A-Handbuch der Markt- und Marketingforschung
Frankfurt am Main : Deutscher Fachverlag GmbH
-
2002-2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001673123
Saved in:
2
Grundströmungen und Entwicklungslinien qualitativer Forschung
Kühn, Thomas
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003073564
Saved in:
3
Delphi-Studie: Kundenbeziehung 2015 : was muss
Marktforschung
leisten?
Höllger, Tanja
;
Müller-Sinik, Kerstin
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
[35],3,[Beil.]
(
2007
)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004949199
Saved in:
4
Planung & Analyse / Special English edition Market research : Zeitschrift für
Marktforschung
und Marketing
Frankfurt, M. : Dt. Fachverl.
-
1999 - 2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001400486
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5
A numerical approach to deriving long-run equilibrium solutions in spatial positioning models
Choi, Seung-chan
- In:
Management science : journal of the Institute for …
38
(
1992
)
1
,
pp. 75-86
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001121829
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6
Lead users : a source of novel product concepts
Hippel, Eric von
- In:
Management science : journal of the Institute for …
32
(
1986
)
7
,
pp. 791-805
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001017800
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7
Preis-, Produkt- und Packungstests: sehen, riechen, schmecken, fühlen, kaufen? : Schwerpunktthema
In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
(
1997
),
pp. 12-56
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001228741
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8
Panel sampling : Stichprobenbildung für Verbraucher- und Handelspanels
Althoff, Stefan
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
22
(
1995
)
5
,
pp. 29-34
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001190033
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9
Erfahrungen und Entwicklungen im Bereich der Industriemarktforschung
Jebe, Klaus
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
(
1998
),
pp. 30-36
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001248384
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10
Theorie und Praxis bei Business-to-Business-Untersuchungen : Stichprobenbildung und Stichprobenabarbeitung
Dethlefsen, Hans A.
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
(
1998
),
pp. 24-28
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001248385
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