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Family business
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Succession planning
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Theorie
6
Theory
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Unternehmensnachfolge
6
China
5
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Online availability
All
Undetermined
9
Type of publication
All
Book / Working Paper
10
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
7
Thesis
3
Konferenzschrift
2
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
9
English
2
Author
All
Eling, Nicole
1
Gust, Benjamin
1
Himmelreich, Sascha
1
Hoffmann, Edgar
1
Ivens, Stefan
1
Klarmann, Martin
1
Krämer, Johannes
1
Matrisciano, Sara
1
Meixner, Oliver
1
Peters, Elisabeth
1
Pollhammer, Elisabeth
1
Rankl, Dagmar
1
Roelen-Blasberg, Tobias
1
Schaarschmidt, Mario
1
Stumpf, Marcus
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
8
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <17., 2017, Frankfurt am Main>
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
Published in...
All
Research
SpringerLink / Bücher
25
Journal of small business and enterprise development
11
Cogent business & management
9
Springer eBook Collection
9
Technological forecasting & social change : an international journal
8
Journal of business research : JBR
6
PR-Praxis
5
Enterprise 2.0 - die digitale Revolution der Unternehmenskultur : warum Personalmanager jetzt gefordert sind
4
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
4
Information systems management
4
International journal of business information systems : IJBIS
4
International journal of entrepreneurship and small business
4
International journal of technology marketing : IJTMkt
4
Journal of Asian finance, economics and business : JAFEB
4
Journal of international management
4
The journal of business & industrial marketing
4
International journal of entrepreneurship and innovation management : IJEIM
3
International journal of innovation management
3
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
3
Journal of business strategy
3
Journal of open innovation : technology, market, and complexity
3
Journal of small business and entrepreneurship : JSBE
3
Lehrbuch
3
Organisationskommunikation
3
Premier reference source
3
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
3
Social Web
3
Springer Texts in Business and Economics
3
Technology analysis & strategic management
3
The strategic enterprise
3
Tourism management : research, policies, practice
3
Advances in E-Business research (AEBR) book series
2
Bamberger betriebswirtschaftliche Beiträge : BBB
2
Beiträge zur empirischen Marketing- und Vertriebsforschung
2
CESifo working papers
2
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
2
Digital and social media marketing and advertising collection
2
Edition Sales Excellence
2
Edition Wissenschaft Apprimus
2
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Stakeholder-Kommunikation im Web 2.0 : alte Theorien für neue Medien
Rankl, Dagmar
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544954
Saved in:
2
Digitale Unternehmenskritiker : Determinanten unternehmenskritischer Kommentare im Internet
Himmelreich, Sascha
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012035371
Saved in:
3
Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation
Stumpf, Marcus
(
ed.
)
-
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025135
Saved in:
4
Der Wert von Nutzerinformationen aus Anbieter- und Nutzerperspektive : Analyse des Trade-offs zwischen Datenverwendung und Datenschutz
Eling, Nicole
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011730861
Saved in:
5
Unternehmensreputation im digitalen Zeitalter : wie Mitarbeiter die Online-Reputation bei Kunden, Kollegen und Bewerbern beeinflussen
Ivens, Stefan
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011919315
Saved in:
6
Automatisierte Präferenzmessung : Extraktion und Evaluation von Produktattributen auf Basis von Online-Rezensionen
Roelen-Blasberg, Tobias
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011925132
Saved in:
7
Mobilität - Wirtschaft - Kommunikation : wie die Mobilität von
Unternehmen
, Personen, Kapital, Waren und Dienstleistungen die Kommunikation verändert
Matrisciano, Sara
(
ed.
);
Hoffmann, Edgar
(
ed.
); …
-
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304140
Saved in:
8
User-oriented appropriateness : a theoretical model of written text on facebook for improved PR communication
Gust, Benjamin
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012210631
Saved in:
9
Kommunikation der Corporate Social Responsibility in kleineren und mittleren
Unternehmen
Pollhammer, Elisabeth
;
Meixner, Oliver
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570102
Saved in:
10
Mittelstand 2.0 : typabhängige Nutzungspotenziale von Social Media in mittelständischen
Unternehmen
Krämer, Johannes
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010396290
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