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Consumer behaviour
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Konsumentenverhalten
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Consumer instructions
1
Early warning system
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Failure-susceptible products
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Frühwarnsystem
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Handle-with-care warning
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Improper product handling
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Product information
1
Productivity
1
Produktinformation
1
Produktivität
1
Psychology of advertising
1
USA
1
United States
1
Werbepsychologie
1
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
English
3
Author
All
Gierl, Heribert
3
Hüttl-Maack, Verena
2
Huettl, Verena
1
Pick, Doreén
1
Published in...
All
Review of managerial science
Marketing : ZFP ; journal of research and management
66
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
32
Der Markt : international journal of marketing
31
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
29
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
26
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
24
Journal of business economics : JBE
18
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
15
Marketing : journal of research and management
10
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
9
Finanz-Betrieb : FB ; Zeitschrift für Unternehmensfinanzierung und Finanzmanagement
8
Journal of business research : JBR
7
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
7
Schriften zum Marketing
6
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
6
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Diskussionspapiere der Europa-Universität Viadrina Frankfurt (Oder), Fakultät Wirtschaftswissenschaften
5
Diskussionspapiere der Europa-Universität Viadrina Frankfurt (Oder), Fakultät für Wirtschaftswissenschaften
5
Handelsforschung
5
Challenges in an age of dis-engagement
4
Handbuch Markenführung ; Bd. 1
4
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
The international review of retail, distribution and consumer research
4
Verbraucherforschung
4
Zeitschrift für Planung : ZP
4
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
3
Bridging the gap between advertising academia and practice
3
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
3
European Sport management quarterly : ESMQ
3
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
3
Journal of retailing and consumer services
3
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
3
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
3
Reihe: Marketing
3
Springer eBook Collection / Business and Economics
3
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
3
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
3
Advances in Advertising Research XIII : Frontiers of Advertising: Re-considering Its Shapes and Forms
2
more ...
less ...
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All
ECONIS (ZBW)
2
OLC EcoSci
1
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1
How does verbal non-diagnostic information affect product evaluation?
Gierl, Heribert
;
Huettl, Verena
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
2
,
pp. 131-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009885077
Saved in:
2
How does verbal non-diagnostic information affect product evaluation?
Gierl, Heribert
;
Hüttl-Maack, Verena
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
2
,
pp. 131-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009510645
Saved in:
3
Handle with care! : how majority cues can reduce the negative effects of warnings of foreseeable product failures
Hüttl-Maack, Verena
;
Pick, Doreén
;
Gierl, Heribert
- In:
Review of managerial science
13
(
2019
)
4
,
pp. 689-723
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012099443
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