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Agnes Barbara Zohner beschreibt in diesem Buch, dass der Unternehmenswert langfristig gesteigert werden kann, wenn in der Kommunikationspolitik eine erweiterte Marktorientierungsstrategie umgesetzt wird, die eine Kommunikation mit sämtlichen Marktteilnehmern beinhaltet. Damit die Umsetzung...
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Dieses Open Access-Buch gibt eine Einführung in die Grundlagen der digitalen Transformation. Es werden aktuelle technologische Trends sowie Auswirkungen auf den Wettbewerb und die Geschäftsmodellentwicklung erläutert. Außerdem werden anhand empirischer Umfragen sowie Fallstudien aus der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011872962
1: Introduction: the future of luxury -- 2: The industry is special -- 3: Cautious Steps towards Digital -- 4: Customer Centricity is Key -- 5: Digital Transformation of the Omni-personal Customer Journey -- 6: How To Go Omni-personal -- 7: Conclusion: Embark on Your Journey to the Omni-personal...
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Part I: Defining the Internet of Value 1 -- Chapter 1. Defining the Internet of Value -- Part II: How DLT will evolve in the Future 13 -- Chapter 2. Blockchains, DLTs and the Future of Payments 15 -- Chapter 3. Consensus: Proof of Work, Proof of Stake and Structural Alternatives. Part III: The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814743
1. The Broad and Narrow Definition of E-Commerce -- 2. Evaluative Framework for Digital Competitiveness -- 3. Website-Centric Shoping Experience -- 4. Socially Responsible Online Marketing- 5. Algorithms – the New Leaders of the Advertising Market -- 6. The Credibility of Online...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814777
1 Introduction: digital transformation, big techs, and public policies -- 2 New economy(ies), new economics and new ‘digital’ rights -- 3 Big Techs, Market Power and Public Policies -- 4 Big techs and on-line information system -- 5 Private power and public policies: between antitrust and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040862
Why regulate the ICT sector? -- What is the effect of bundling in telecom? -- Interconnection Charges Regulation: How is telecom different from the Internet? -- Spectrum Regulation: Case of V-Band -- Intellectual Property or Creative Commons? -- Who governs the Internet? -- What are the nuances...
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This book highlights the latest research presented at the first Digital Marketing & eCommerce Conference (Barcelona, Spain, June 2020). Papers include a diverse set of digital marketing and eCommerce-related topics such as user psychology and behavior in social commerce, influencer marketing in...
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Mit dem Buch „E-Business kompakt“ von Tobias Kollmann kann sich der Leser zielorientiert mit den zentralen Aspekten des E-Business aus den Bereichen E-Procurement, E-Shop, E-Marketplace, E-Community und E-Company und damit der gesamten Digitalen Wirtschaft befassen. Er bietet damit über...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402434
Theoretische und praktische Standortbestimmung der digitalen Transformation -- Management der digitalen Transformation -- Soziale Entwicklungen induziert durch die Digitalisierung -- Kompetenzwandel und erforderliche Personalentwicklung
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402496