Showing 1 - 10 of 77
1 Einleitung -- 2 Resilienz – Disziplinäre Zugänge und Begriffsverständnis -- 3 Community Resilience – Strategischer Aufbau und gemeinschaftliche Entwicklung von Resilienz -- 4 Resilienz und Organisation -- 5 Netzwerke als resilienzfördernde Beziehungsmuster -- 6 Destinationsentwicklung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013284800
, destination marketing, brand avoidance, sports marketing communications, sponsorship, health and lifestyle branding, digital …1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing … in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
Leistungsstipendium der Wirtschaftsuniversität Wien und den Rudolf Sallinger-Preis für seine Diplomarbeit „Sensory Branding …" (2021), „Sensory Branding“ (2020), „Sound Branding“ (2018) und „Akustisches Markendesign“ (2015). . …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040863
Grundlagen digitaler Markenführung -- Rahmenbedingungen der Markenführung -- Integration der digitalen Markenführung in die klassische Markenführung -- Customer-Experience-Management -- Content-Marketing -- Customer-Engagement-Management -- Rating- und Review-Management --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012879136
Die Markenidentität als gestaltbares Führungs- und Managementkonzept auf der einen Seite und das Markenimage als wahrgenommenes Akzeptanzkonzept auf der anderen Seite sind die beiden Eckpfeiler des identitätsorientierten Markenverständnisses, das seit Mitte/Ende der 1990er Jahre als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517316
Agentur und Marke; Employer-Branding Die Herausgeberinnen Prof. Dr. Elke Theobald ist Professorin für computergestützte Medien …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013327921
Markenführung muss heute holistisch verstanden und umgesetzt werden. Der B*canvas 2.0, welcher die Grundidee und Methodik des Business Canvas nach Osterwalder und Pigneuer auf den Markenbereich überträgt, fördert dieses ganzheitliche Verständnis. Der B*canvas 2.0 wird ausführlich inklusive...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013327930
Part I Understanding Market Competition -- 1. Managing Brands in Competitive Marketplaces -- 2. Branding Decisions -- 3 …. Brand Positioning and Value Creation -- Part II Managing Brands -- 4. Branding Strategy -- 5. Brand Portfolio Management … -- 6. New Trends in Brand Management -- 7. Branding in Emerging Markets -- 8. Brand-Market Risks -- 9. Brand Audit …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398835
Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398982
Chapter 1. An Introduction to Personal Branding -- Chapter 2. What is a Personal Brand? -- Chapter 3. Discovering Your … concept of personal branding as it is applicable to individuals throughout all stages of career development as well as across … the theory and practice behind personal branding to accomplish this synergism. The consequence of the digital age is …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399372