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Part I Human Capital in the Form of Education, Demographic Change, and Their Economic Implications -- Chapter 1: The Non-linearity in the Relationship Between Human Capital and Growth; Alessandra Pelloni, Thanasis Stengos, and Fabrizio Valenti -- Chapter 2: Optimal Life-Cycle Education Decisions...
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1. Introduction: Education and Human Capital, Current Debates, and Policy Imperatives -- 2. Unpacking the Rhetorical Equity for Development: Is Equity Available in an Unequal Society? -- 3. Educational Expansion in Africa (1965–2010): Implications for Economic Inequality between Countries --...
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Chapter 1: Overview of ASEAN; Aida Idris, Nurliana Kamaruddin -- Chapter 2: ASEAN at 50: The Rise Of China And The Emerging Regional Integration Architecture; Kee Cheok Cheong, Ran Li, Qianyi Wang -- Chapter 3: The ASEAN-ROK Economic Relations: Challenges and Opportunities; Nurliana Kamaruddin,...
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1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2 …. SMEs Adoption of Artificial Intelligence-Chatbots for Marketing Communication: A Conceptual Framework for an Emerging … Economy -- 3. Integration of Augmented Reality (AR) and Virtual Reality (VR) as Marketing Communications Channels in the …
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digitalization, marketing and finance, etc., that will develop innovative instruments for countries, businesses, and education to …
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Marketing -- Praxisbeispiele multisensorischer Marken -- Fazit und Ausblick -- Experteninterviews. …Dieses Buch ist eine kompakte Einführung in das Thema Multisensorisches Marketing. Paul Steiner untersucht die … Inhalt • Wahrnehmung und Wirkung multisensorischer Reize • Markenrecht – Markenformen mit Sinn • Multisensorisches Marketing …
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Unternehmen -- Umweltmanagementsystem: Auch Lieferanten müssen mitziehen -- Marketing für Lohas -- So finden Sie Ihre Nische … Produkte und Dienstleistungen zu identifizieren. Christiane Köhn-Ladenburger bietet Marketing-, Vertriebs- und … Megatrends Schlüsselmärkte, Produkte und Dienstleistungen für LOHAS Marketing- und Kommunikationskonzepte für den grünen …
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Data, Artificial Intelligence -- Strategisches Multi-Channel-Marketing: Analyse, Markt, Strategie, Design -- Operatives … Multi-Channel-Marketing: Kontrahierungs-, Produkt-, Kommunikations-, Distributionspolitik -- Koordination des Multi … flexible Ausgestaltung multipler Absatzkanäle. Durch Multi-Channel-Marketing lassen sich dabei herausragende …
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prepare you to create and implement an effective digital marketing strategy. From understanding the data and its sources to … social media and digital marketing. Social Media Analytics Strategy speaks to marketers who do not have a technical … available data for social media marketing and how to access all of it Make use of data and information behind social media …
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Marketingplanung -- Strategisches Marketing -- Marketingforschung -- Produkt- und Preispolitik -- Kommunikations- und …Dieses Lehrbuch vermittelt die gesamten Grundlagen des Marketing und nimmt dabei konsequent Bezug auf die Praxis. Die … Marketing, Data Science in der Marktforschung, Online-Vertriebskanäle, Social Media-Kommunikation u.a.m. wurden um aktuelle …
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