Showing 1 - 9 of 9
renewable energy? How do the legal framework and customer preferences influence marketing strategies? Is direct marketing or … online marketing the key to success? Answers to these and many other questions can be found in this volume, which gathers … combines the latest research results and concrete case studies to help readers understand the fundamentals of marketing for …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398330
Luxury Consumption -- Luxury Brands -- The Luxury Industry -- The Management of Luxury Brands -- Luxury Marketing in …Luxury Marketing A Challenge for Theory and Practice The luxury market has transformed from its traditional conspicuous … value impacts their buying behavior. This handbook aims to provide a holistic approach to luxury marketing with respect to …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016246
, technology, product development and marketing for elder consumers and employees. Key lessons are drawn from the Japanese lead …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521033
Konzepte für das Netzwerkmanagement -- Wertschöpfungsnetzwerke von Produzenten und Dienstleistern als Option zur Organisation der Erstellung hybrider Leistungsbündel -- Entstehung neuer Supply-Networks im Mobilfunkmarkt -- Aufgaben von Controllingsystemen zur Koordination von Supply Chains --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014497
Regionale Netzwerke können den beteiligten Akteuren Vorteile durch Synergie-, Innovations- oder Flexibilisierungseffekte gewähren und damit zur Wettbewerbsfähigkeit von Standorten beitragen. Erfolgreiche Kooperationen profitieren von einer passgenauen Abstimmung der eingebrachten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015487
Systematisierender Auftakt -- I: Anwendungsfelder -- Vom virtuellen Unternehmen zur realen Insolvenz -- Das Netzwerk als unverzichtbares Erfolgskriterium der Organisationsentwicklung -- Regionale Netzwerke -- Vernetzt oder Verstrickt? -- Rinder — Genossen — Exportweltmeister -- II:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018969
Collaboration of organizations reshapes traditional managerial practices and creates new inter-organizational contexts for strategy, coordination and control, information and knowledge management. Heralded as organizational forms of the future, networks are at the same time fragile and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521067
The design and management of networks have become very important research topics in the field of organizational economics and management. Emphasizing this research as a theory-driven field, this book presents research results on efficiency and performance of franchising networks and joint...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520662