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Grundlagen -- Service- und Ereignisorientierung im Contact-Center -- Contact-Center als Dienstleister in der Kundenkommunikation -- Kundenorientierung und Industrialisierung in der Kundenkommunikation -- Geschäftsprozesse, Service- und Ereignisorientierung -- Geschäftsprozesse und klassisches...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425092
automation in business means human labor will no longer be needed, the author argues that organizations will re-purpose humans … into different roles under the banner of automation, not simply get rid of them. He also identifies parts of business that … are best targeted for automation. This book will arm business people with the tools needed to automate companies, making …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396094
Julian Gulden untersucht Determinanten und Kontextfaktoren der Akzeptanz und Nutzung von Investment Management FinTechs. Auf Basis eines Modells mit theoretisch und praktisch hergeleiteten Einflussfaktoren werden Konsumentenbedürfnisse und Konsumentenverhalten analysiert. Es lässt sich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401657
Grundlagen der Marketing und Sales Automation -- Valide Daten als Voraussetzung einer erfolgreichen Customer Journey … -- Entwicklung einer Buyer Persona -- Rechtskonforme E-Mail-Marketing-Automation -- Der Weg zur Automation von Marketing- und … Vertriebsprozessen -- Marketing Automation führt zu Prozessoptimierung -- Verzahnung von Marketing und Sales Automation -- Marketing-Automation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021096
This edited volume contains the selected papers presented at the scientific board meeting of the German Cluster of Excellence on "Integrative Production Technology for High-Wage Countries", held in November 2014. The topical structure of the book is clustered in six sessions: Integrative...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014275639
Zum Wandel von Dienstleistungen -- Unternehmensbezogene Dienstleistungen: Motor für Wachstum und Impulsgeber für die Industrie -- Produktbezogene Dienstleistungen: Vom Pflichtprogramm zur Kür -- ndustrialisierung der Servicewelt: Dienstleistungen am laufenden Band-. Personenbezogene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015428
This book attempts to characterize a new organizational form that is now visible in many companies as a substitute of previous forms related to mechanized or mechanistic standards. The book is based on the approach of organizational structure and on Henry Mintzberg’s work on organizational...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015526
Die automatische Anbahnung und Vereinbarung von Verträgen ermöglicht es der vernetzten Organisation, zeitnah und präzise auf veränderte Anforderungen zu reagieren. Neben einer flexiblen Mengenanpassung sind durch die Verhandlungsautomatisierung auch Qualitäts- und Preisanpassungen bis hin...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516984
-- Business Process Reengineering -- Business Process Reengineering Framework and Automation -- Business Process Management … & Malcom Baldrige National Quality Program -- BPR and Automation -- TQM and BPR -- Case Study: Aegon Religare … illustrates how to take giant strides to attain market dominance in a dynamic business world. The book shows how automation of re …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016406
introduce automation through the use of workforce management technologies. Despite the potential business value that can be … provided by such transformation programmes, too often, the automation technologies have not been fully utilised and their …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017424