//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)"
~person:"Homburg, Christian"
~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Learning by simulation - compu...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Marketing
2
Deutschland
1
Führungsorganisation
1
Germany
1
Governance structure
1
Internes Marketing
1
Organisationsstruktur
1
Organizational structure
1
Physical distribution
1
Theorie
1
Theory
1
USA
1
United States
1
Unternehmen
1
Vertrieb
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
English
2
Author
All
Homburg, Christian
Wiedmann, Klaus-Peter
Workman, John P.
2
Gruner, Kjell E.
1
Krohmer, Harley
1
Rüdiger, Mathias
1
Published in...
All
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
21
Schriftenreihe Marketing, Management
12
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
7
Management Know-how
4
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
4
Schriftenreihe Marketing Management
4
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Lehrbuch
3
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
3
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
3
Europäische Hochschulschriften / 5
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Management for Professionals
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
2
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
2
SpringerLink / Bücher
2
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
2
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
1
Arbeitspapier Nr. ... der Forschungsgruppe Integriertes Erdgas-Marketing
1
BestMasters
1
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
1
Competence-Site
1
Consumer psychology in a social media world
1
Corporate Reputation Management : wirksame Strategien für den Unternehmenserfolg
1
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
1
Der Weg zum öffentlichen Verständnis
1
Dialoge
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Entflechtung in der deutschen Energiewirtschaft : Kostenfalle oder Effizienzquelle?
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim
1
Gabler Research
1
Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Gabler-Lehrbuch
1
Handbook of strategic account management : a comprehensive resource
1
Handbuch Sponsoring : erfolgreiche Marketing- und Markenkommunikation
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
USB Cologne (EcoSocSci)
1
Showing
1
-
2
of
2
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Marketing
organization : a holistic framework of dimensions and determinants
Workman, John P.
;
Homburg, Christian
;
Gruner, Kjell E.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001439252
Saved in:
2
Marketing
's power within the firm
Homburg, Christian
;
Workman, John P.
;
Krohmer, Harley
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004899632
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->