Showing 1 - 10 of 43
We evaluate reference price models with regard to their ability to explain brand choices of individual households. Reference price models are of the adaptive expectations and extrapolative expectations types. Brand choice is analyzed by means of multinomial logit (MNL) models....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005841615
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004593597
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001691117
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004773660
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001629297
Der Ärztemangel, insbesondere Hausärzte im ländlichen Bereich betreffend, stellt eine der größten Herausforderungen des deutschen Gesundheitssystems dar. Das Ziel der vorliegenden Arbeit ist es zu untersuchen, welche Anreize für Medizinstudenten geschaffen werden können, um die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014528967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004389869
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001392467
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001106219