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"The meaning of luxury and the type of customer that buys luxury continues to evolve. As a result, companies have to constantly rethink their marketing strategies to keep up with consumers' shifting expectations.The Management of Luxury consists of 26 contributions from 51 international experts...
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Preface to the second edition -- The luxury market -- The market and business of luxury : an introduction / Günter Müller-Stewens, Benjamin Berghaus -- Classifying luxury and prodigality / Michael JÄckel -- Exploring luxury consumer behaviour / Prokopis Theodoridis, Sofia Vassou --...
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"As organizations face an unprecedented rate of change, how should the role of the strategist adapt to address new challenges? Based on original research and consulting projects from the Institute of Management and Strategy, University of St. Gallen, The New Strategist is a practical guide which...
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Strategisches Management in aufstrebenden Industrien, wie der Erneuerbaren Energieindustrie ist das zentrale Thema dieser Dissertation. Es werden insbesondere Schwierigkeiten, die sich aus dem industriellen Umfeld und der Interaktion von Managern und Anspruchsgruppen ergeben, behandelt. Die...
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Die moderne Unternehmung ist vor allem durch eine bestimmte Organisationseinheit, von Mintzberg (1979) als Strategic Apex bezeichnet, und heute meistens Konzernzentrale genannt, gekennzeichnet. Seit Chandler's (1962) grundlegender Arbeit Strategy and Structure hat diese Organisationseinheit...
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