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~person:"Ahlert, Dieter"
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Ahlert, Dieter
Kotler, Philip
Meffert, Heribert
221
Bruhn, Manfred
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Pepels, Werner
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Kleijnen, Jack P. C.
128
Irwin, Scott H.
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Homburg, Christian
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Rugman, Alan M.
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Kaiser, Harry M.
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Wilson, William W.
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Hinterhuber, Hans H.
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Peichl, Andreas
63
Good, Darrel L.
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Tomczak, Torsten
60
Müller-Stewens, Günter
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Verbeke, Alain
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Kirchgeorg, Manfred
57
Kreutzer, Ralf T.
56
Whittington, Richard
53
Zentes, Joachim
53
Burmann, Christoph
52
Foss, Nicolai J.
52
Kraus, Sascha
52
Sheth, Jagdish N.
52
Bauer, Hans H.
51
Huber, Frank
51
Jabbar, Mohammad A.
51
Reinecke, Sven
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Armstrong, Gary
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Buckley, Peter J.
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Zerres, Michael P.
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Arbeitspapiere / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Distribution und Handel, IfHM, Institut für Handelsmanagement, Westfälische Wilhelms-Univiversität Münster
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Strategic
marketing
for nonprofit organizations
Kotler, Philip
;
Andreasen, Alan R.
-
1996
-
5th ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000549498
Saved in:
2
Strategisches Handelsmanagement : Erfolgskonzepte und Profilierungsstrategien am Beispiel des Automobilhandels
Ahlert, Dieter
;
Kollenbach, Stephan
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Korte, Christian
-
1996
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Marketing
management and strategy : a reader
Kotler, Philip
(
ed.
);
Cox, Keith
(
contributor
)
-
1980
-
Rev. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000582543
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4
Multikanalstrategien : Konzepte, Methoden und Erfahrungen
Ahlert, Dieter
(
contributor
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001703473
Saved in:
5
Strategies for high market-share companies
Bloom, Paul N.
;
Kotler, Philip
- In:
Sunrise ... sunset : challenging the myth of industrial …
,
(pp. 501-514)
.
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001933002
Saved in:
6
Chaotics : the business of managing and
marketing
in the age of turbulence
Kotler, Philip
;
Caslione, John A.
-
2009
-
1. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003803407
Saved in:
7
Chaotics : Management und
Marketing
für turbulente Zeiten
Kotler, Philip
;
Caslione, John A.
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836897
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8
Marketing
for hospitality and tourism
Kotler, Philip
;
Bowen, John T.
;
Makens, James C.
-
2014
-
6. ed., internat. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009728236
Saved in:
9
Strategic
marketing
for nonprofit organizations
Andreasen, Alan R.
;
Kotler, Philip
-
2007
-
7. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003517711
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Strategic
marketing
for nonprofit organizations
Andreasen, Alan R.
;
Kotler, Philip
-
2008
-
7. ed., [Pearson internat. ed.]
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