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~person:"Herrmann, Andreas"
~person:"Kraus, Sascha"
~person:"Lim, Weng Marc"
~type_genre:"Aufsatz in Zeitschrift"
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Marketingmanagement
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Aufsatz in Zeitschrift
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Lehrbuch
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Aufsatzsammlung
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Reprint
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Language
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English
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German
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Herrmann, Andreas
Kraus, Sascha
Lim, Weng Marc
Vrontis, Demetris
16
Leeflang, Peter
15
Kumar, V.
13
Laczniak, Gene R.
13
Layton, Roger A.
12
Shultz, Clifford J.
12
Hruschka, Harald
11
Hanssens, Dominique M.
10
Hunt, Shelby D.
10
Morgan, Neil A.
10
Reinecke, Sven
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Tadajewski, Mark
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Gilmore, Audrey
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Lusch, Robert F.
9
Thrassou, Alkis
9
Brown, Stephen
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Crittenden, Victoria Lynn
8
Eggers, Fabian
8
Ferrell, Odies C.
8
Homburg, Christian
8
Malshe, Avinash
8
Stremersch, Stefan
8
Woodside, Arch G.
8
Beninger, Stefanie
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Carson, David
7
Di Benedetto, C. Anthony
7
Fillis, Ian
7
Gaski, John F.
7
Grewal, Rajdeep
7
Hills, Gerald E.
7
Jaworski, Bernard J.
7
Jones, Rosalind
7
Kumar, Satish
7
Lehmann, Donald R.
7
Miles, Morgan P.
7
O'Cass, Aron
7
O'Malley, Lisa
7
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Journal of business research : JBR
7
International journal of entrepreneurship and innovation management
3
Journal of business economics : JBE
2
Journal of business-to-business marketing
2
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
2
Australasian marketing journal : AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC)
1
European journal of marketing : EJM
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of marketing research : JMR
1
Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
1
Journal of research in marketing and entrepreneurship : JRME
1
Journal of small business & enterprise development
1
Journal of strategic marketing
1
Marketing theory
1
Psychology & marketing
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship : ZfKE
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What will business-to-business marketers learn from neuro-
marketing
? : insights for business
marketing
practice
Lim, Weng Marc
- In:
Journal of business-to-business marketing
25
(
2018
)
3
,
pp. 251-259
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011917211
Saved in:
2
Nutzenorientierte Produktgestaltung von Non-Profit-Unternehmen : das Beispiel eines öffentlichen Theaterbetriebes
Bauer, Hans H.
- In:
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche …
19
(
1996
)
3
,
pp. 313-323
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001206698
Saved in:
3
Kundenorientierung von Non-profit-Unternehmen : das Beispiel eines öffentlichen Theaterbetriebes
Bauer, Hans H.
- In:
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche …
18
(
1995
)
4
,
pp. 385-397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001192409
Saved in:
4
Referenzpunktbezogenheit, Verlustaversion und abnehmende Sensitivität bei Kundenzufriedenheitsurteilen
Herrmann, Andreas
- In:
Journal of business economics : JBE
68
(
1998
)
11
,
pp. 1225-1244
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001250295
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5
Die Bedeutung von Nachfragemodellen für die Planung marketingpolitischer Aktivitäten
Herrmann, Andreas
- In:
Journal of business economics : JBE
64
(
1994
)
10
,
pp. 1303-1325
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001170613
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6
Die Gestaltung von Produkt- und Servicebündeln bei PKW
Herrmann, Andreas
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
42
(
1996
)
2
,
pp. 164-183
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001200498
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7
Understanding the selfie phenomenon : current insights and future research directions
Lim, Weng Marc
- In:
European journal of marketing : EJM
50
(
2016
)
9/10
,
pp. 1773-1788
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011616973
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Challenger
marketing
Lim, Weng Marc
- In:
Industrial marketing management : the international …
84
(
2020
),
pp. 342-345
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012162608
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9
Developing a scale for entrepreneurial
marketing
: revealing its inner frame and prediction of performance
Eggers, Fabian
;
Niemand, Thomas
;
Kraus, Sascha
;
Breier, …
- In:
Journal of business research : JBR
113
(
2020
),
pp. 72-82
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012230439
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10
Demystifying neuromarketing
Lim, Weng Marc
- In:
Journal of business research : JBR
91
(
2018
),
pp. 205-220
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011902933
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