Showing 1 - 10 of 11
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010424051
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516884
This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396527
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011647946
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008777627
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004947785
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004921266
Torsten Tomczak, Alfred Kuß und Sven Reinecke vermitteln in verständlicher und knapper Form einen systematischen Überblick über den idealtypischen Verlauf der Marketingplanung. Leserinnen und Leser erhalten ein übersichtliches Raster, mit dessen Hilfe sie das umfangreiche und komplexe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515623
Tomczak/Kuß/Reinecke vermitteln in verständlicher und knapper Form einen systematischen Überblick über den idealtypischen Verlauf der Marketingplanung. Der Leser erhält ein solides Gerüst, mit dessen Hilfe er das umfangreiche und komplexe Marketingwissen einordnen und für die strategische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515863