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~person:"Wagner, Udo"
~subject:"Konsumentenverhalten"
~subject:"Marktforschung"
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Konsumentenverhalten
Marktforschung
Market research
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Marketing
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Marketing management
5
Marketingmanagement
5
Theorie
5
Theory
5
Consumer behaviour
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Deutschland
4
Österreich
4
Austria
3
Germany
3
Absatz
2
Consumer goods marketing
2
Erfolgsfaktor
2
Estimation
2
Internet
2
Internet der Dinge
2
Internet marketing
2
Internet of things
2
Konsumgütermarketing
2
Online retailing
2
Online-Handel
2
Online-Marketing
2
Operations Research
2
Schätzung
2
Success factor
2
Advertising effects
1
Analytical methods
1
Aufsatzsammlung
1
Betriebswirtschaftliche Verfahrensforschung
1
Beziehungsmarketing
1
Bias
1
Brand
1
Confectionery
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Customer analysis
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Customer value
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Data analysis
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Detergents
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Article
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Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
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Book section
5
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Aufsatzsammlung
2
Arbeitspapier
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Bibliografie
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Collection of articles of several authors
1
Festschrift
1
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Sammelwerk
1
Working Paper
1
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Language
All
German
8
English
4
Undetermined
4
Author
All
Wagner, Udo
Kapferer, Clodwig
63
Malhotra, Naresh K.
58
Green, Paul E.
39
Huber, Frank
39
Herrmann, Andreas
38
Homburg, Christian
36
Hruschka, Harald
34
Wiedmann, Klaus-Peter
31
Wildner, Raimund
31
Decker, Reinhold
30
Bauer, Hans H.
29
Berekoven, Ludwig
29
Pepels, Werner
29
Kuß, Alfred
28
Albers, Sönke
27
Hüttner, Manfred
27
Eckert, Werner
26
Ellenrieder, Peter
26
Hildebrandt, Lutz
26
Kotler, Philip
25
Sheth, Jagdish N.
25
Day, George S.
24
Sarstedt, Marko
24
Kumar, V.
23
Aaker, David A.
22
Wind, Yoram
22
Hair, Joseph F.
21
Helm, Roland
21
Trommsdorff, Volker
21
Kamakura, Wagner A.
20
Koschnick, Wolfgang J.
20
Wedel, Michel
20
Belk, Russell W.
18
Eisend, Martin
18
Lehmann, Donald R.
18
Teichert, Thorsten
18
Zaltman, Gerald
18
Birks, David F.
17
Ferber, Robert
17
Buber, Renate
16
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Published in...
All
Journal of business economics : JBE
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Diskussionsarbeit
1
Econometric models in marketing
1
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
1
Handbuch der Marktforschung
1
Marketing : journal of research and management
1
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
1
OR spectrum : quantitative approaches in management
1
Operations research proceedings 2002 : selected papers of the International Conference on Operations Research (SOR 2002) ; Klagenfurt, September 2 - 5, 2002 ; with 51 tables
1
Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Empirische Marktmodellierung : eine Sammlung von Aufsätzen zur praktischen Anwendung des Operations Research im Marketing
Nenning, Manfred
(
contributor
); …
-
1981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000039682
Saved in:
2
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
Diamantopoulos, Adamantios
(
ed.
);
Wagner, Udo
(
honouree
); …
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009620589
Saved in:
3
Modellgestützte Marketing-Mix-Planung unter Berücksichtigung von Konkurrenzeffekten
Decker, Reinhold
- In:
Journal of business economics : JBE
67
(
1997
)
11
,
pp. 1167-1187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001228359
Saved in:
4
Die Schätzung von Markentreue, Nichtkäuferanteil und Marktpotenzial aus Handelspaneldaten
Reisinger, Heribert
;
Wagner, Udo
;
Schuster, Matthias
- In:
Operations research proceedings 2002 : selected papers …
,
(pp. 127-132)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001751972
Saved in:
5
Estimating market-level multiplicative models of promotion effects with linearly aggregated data . a parametric approach
Bemmaor, Albert C.
;
Wagner, Udo
- In:
Econometric models in marketing
,
(pp. 165-189)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001657517
Saved in:
6
Markengoodwill, Lebenszyklus und Wettbewerbsintensität : Mess- und Interpretationsprobleme empirischer Marktdiagnostik
Nenning, Manfred
;
Topritzhofer, Edgar
;
Wagner, Udo
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
30
(
1978
)
8
,
pp. 535-543
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002571516
Saved in:
7
Zur empirischen Überprüfung behaupteter Produktrelaunch-Effekte : ein interventionsanalytischer Ansatz
Nenning, Manfred
;
Topritzhofer, Edgar
;
Wagner, Udo
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
31
(
1979
)
12
,
pp. 926-935
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002571543
Saved in:
8
Small sample properties of the Pareto/Negative binomial distribution model
Hoppe, Daniel
;
Wagner, Udo
- In:
Marketing : journal of research and management
6
(
2010
)
1
,
pp. 39-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003976419
Saved in:
9
Kaufverhaltensmodelle im praktischen Einsatz für Analyse und Optimierung
Decker, Reinhold
- In:
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus …
,
(pp. 63-72)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001316678
Saved in:
10
Marktabgrenzung und Marktstrukturierung
Wagner, Udo
;
Baldauf, Artur
- In:
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - …
,
(pp. 251-272)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003510497
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