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Die vorliegende Arbeit ist aufgrund der Beobachtung von wiederkehrenden Phänomenen in der Markenführungspraxis entstanden. Es konnte beobachtet werden, dass trotz einer vorhandenen strategischen Markenführung, eines Markenperformance Measurement und weiteren Instrumenten umfassende...
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Despite considerable research that has focused on the attributes associated with evaluating and selecting advertising agencies, and an emerging body of literature emphasizing customer loyalty and retention, advertising agency-client investigations have often analysed these attributes in...
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Black Economic Empowerment (BEE) aims to enable Black people in South Africa (SA), as legislatively classified, to make a noteworthy contribution to the local economy by irreversibly altering the racial profile of ownership, management echelons and all employment levels of existing and new...
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Die Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der derzeitigen Finanzkrise imBezug auf die deutsche Werbeindustrie. Sie beinhaltet die Reaktion derUnternehmen unterschiedlicher Branchen hinsichtlich ihrer Werbungund die daraus resultierenden Auswirkungen auf den Werbemarkt imAllgemeinen. Die...
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Background: Prescription medicine samples provided by pharmaceutical companies are predominantly newer and more expensive products. The range of samples provided to practices may not represent the drugs that the doctors desire to have available. Few studies have used a qualitative design to...
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This paper argues that GDP growth in both developed and developing countries has associated costs that can outweigh the benefits and thus reduce sustainable well-being. This conclusion is based upon the findings of empirical applications of the Genuine Progress Indicator (GPI) to a range of...
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A decline in governmental distortions to agricultural and other trade since the 1980s hascontributed to economic growth and poverty alleviation globally. But new modeling resultssuggest that has taken the world only three-fifths of the way towards freeing merchandisetrade, and that farm policies...
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Mit einer fundierten und umfassenden Darstellung des internationalen Marketing-Managements, wendet sich dieses Buch sowohl an Studierende als auch an Praktiker. Es behandelt ausführlich die internationalen Aspekte der Marketing-Planung, des Marketing-Controlling und der Marketing-Organisation...
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Ausgehend von der Feststellung, dass die Nutzenwahrnehmung durch den Konsumenten eine maßgebliche Größe zur Erklärung seines Konsumverhaltens ist, ist es Ziel dieser Arbeit, einen Markenführungsansatz zu entwickeln, welcher die Nutzendimensionen als Ankerpunkt für die Priorisierung von...
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