Showing 1 - 10 of 13
Nach Lutz von Rosenstiels "Einführung in die Markt- und Werbepsychologie" (BA 6/93) liegt hier wieder ein ernstzunehmendes wissenschaftliches Lehrbuch zur Wirkung der Werbung auf Kaufentscheidungen vor. Theoretisch umfassende Fundierung, Gestaltungsempfehlungen, Messung der Werbewirkung und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011997386
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011730146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011959504
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003688820
"The APA Handbook of Consumer Psychology presents a comprehensive survey of the field, including historical reviews and … reference that captures up-to-date content on consumer psychology, with insights offered by an outstanding roster of … contributors. Broad coverage areas include perspectives on consumer psychology, consumer characteristics and contexts, use of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012544504
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013546967