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Theory
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Market research
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9
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Graue Literatur
16
Non-commercial literature
16
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Konferenzschrift
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Conference proceedings
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Bibliografie enthalten
3
Bibliography included
3
Aufsatzsammlung
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Festschrift
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Hochschulschrift
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Lehrbuch
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Thesis
2
Bibliografie
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Diskette
1
Floppy disk
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Forschungsbericht
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Systematic review
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Textbook
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Übersichtsarbeit
1
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Language
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German
77
English
76
Undetermined
5
Author
All
Decker, Reinhold
99
Gaul, Wolfgang
48
Baier, Daniel
14
Wagner, Ralf
13
Meißner, Martin
11
Temme, Thorsten
9
Bornemeyer, Claudia
8
Wartenberg, Frank
8
Löffler, Michael
7
Scholz, Sören W.
7
Kroll, Frank
6
Schader, Martin
6
Gnibba-Yukawa, Kumiko
5
Böger, Daniel
4
Kottemann, Pascal
4
Röhle, Matthias
4
Souka, Mohamed
4
Stummer, Christian
4
Klostermann, Jan
3
Opitz, Otto
3
Rump, Markus
3
Wagner, Udo
3
Aust, Eberhard
2
Bilstein, Nicola
2
Derigs, Ulrich
2
Flaswinkel, Anne Mareike
2
Gaul, W.
2
Goodwin, Paul
2
Hentschel, Dieter
2
Jung, Viktor
2
Lutz, Ulrich
2
Meeran, Sheik
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Neuhaus, Stefan
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Plumeyer, Anja Maria
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Schimmelpfennig, Heiko
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Scholz, Sören
2
Stauss, Bernd
2
Trusov, Michael
2
Zhao, Xuemin
2
Zimmermann, Uwe
2
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Institution
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Deutsche Gesellschaft für Operations-Research
1
Gesellschaft für Klassifikation
1
Symposium on Operations Research <21, 1996, Braunschweig>
1
Universität Bielefeld
1
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Diskussionsarbeit
18
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
4
Operations research proceedings 2003 : selected papers of the International Conference on Operations Research (OR 2003), Heidelberg, September 3 - 5, 2003 ; with 51 tables
4
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im Einsatz
4
Conjoint measurement : methods and applications
3
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
3
Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme
3
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
3
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Journal of business economics : JBE
3
Journal of business research : JBR
3
Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
3
Operations research proceedings 2004 : selected papers of the annual international conference of the German Operations Research Society (GOR) ; Tilburg, September 1 - 3, 2004
3
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
3
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Mathematische Methoden der Wirtschaftswissenschaften : Festschrift für Otto Opitz
2
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Studies in classification, data analysis, and knowledge organization
2
The entrepreneurship-innovation-marketing interface : 3rd Symposium, Cottbus
2
Aging society and its implications for services marketing : approaches in hospitality, tourism and transport
1
Australasian marketing journal
1
Business & information systems engineering : BISE ; the international journal of Wirtschaftsinformatik
1
Business mapping im Marketing
1
Central European journal of operations research : CEJOR ; official journal of the Austrian, Croatian, Czech, Hungarian, Slovakian and Slovenian OR Societies
1
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
1
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Der Markt : international journal of marketing
1
Der Städtetag : Zeitschrift für kommunale Politik und Praxis
1
Die Kunst des Modellierens : mathematisch-ökonomische Modelle
1
Die steuerliche Betriebsprüfung : StBp : Fachmedium für die Wirtschafts- und Prüfungspraxis
1
Einführung in die Betriebswirtschaftslehre
1
Electronic retailing
1
Emerging markets and e-commerce in developing economies
1
Empirie und Betriebswirtschaft : Entwicklungen und Perspektiven
1
Geld, Banken und Versicherungen : Beiträge zum ... Symposium Geld, Banken und Versicherungen
1
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ECONIS (ZBW)
USB Cologne (EcoSocSci)
49
OLC EcoSci
40
RePEc
18
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1
Analysis of sales data : a neural net approach
Wartenberg, Frank
- In:
From data to knowledge : theoretical and practical …
,
(pp. 326-333)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001291137
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2
Disaggregation aggregierter Verkaufsdaten : eine Anwendung neuronaler Netze
Wartenberg, Frank
- In:
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus …
,
(pp. 219-230)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001316664
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3
Entscheidungsunterstützung im persönlichen Verkauf
Wartenberg, Frank
-
1997
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4
Vergütung heterogener Außendienste : ein "Prinzipal-Agenten"-Ansatz
Speckert, Frank
- In:
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus …
,
(pp. 197-208)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001316666
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5
Repositionierung eines antibakteriellen Arzneimittels
Männche, Steffen
;
Wartenberg, Frank
;
Baier, Daniel
- In:
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
,
(pp. 285-293)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003871296
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6
Zum Einsatz von Datenanalysemethoden in der Marktforschung
Gaul, Wolfgang
- In:
Ökonomie und Mathematik : Rudolf Henn zum 65. Geburtstag
,
(pp. 396-408)
.
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001267147
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7
Market research and the rise of the Web : the challenge
Gaul, Wolfgang
- In:
Marketing research and modeling : progress and …
,
(pp. 103-113)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003243542
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8
Short term financial planning under uncertainty within a graphtheoretical framework
Gaul, Wolfgang
- In:
Geld, Banken und Versicherungen : Beiträge zum ... …
1
(
1983
),
pp. 669-688
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002394498
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9
Planung und Optimierung von Verkaufsgebieten
Decker, Reinhold
;
Wartenberg, Frank
- In:
Vertriebs- und Kundenmanagement : Marketingmethoden im …
,
(pp. 3-18)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002369614
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10
Instrumentelle Entscheidungsunterstützung im Marketing am Beispiel der Verbundproblematik
Decker, Reinhold
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001552848
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