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Theory
17
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Undetermined
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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Festschrift
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Sammelwerk
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Bibliografie enthalten
1
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1
Case study
1
Fallstudie
1
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Language
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English
70
German
35
Author
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Wangenheim, Florian von
71
Bayón, Tomás
31
Schumann, Jan Hendrik
21
Wünderlich, Nancy V.
10
Wangenheim, Florian V.
9
Wangenheim, Florian v.
9
Scherer, Anne
6
Zimmer, Marcus
6
Evanschitzky, Heiner
5
Holzmüller, Hartmut H.
5
Anderl, Eva
4
Bauer, Hans H.
4
Eisend, Martin
4
Heumann, Christian
4
Ackermann, Sebastian
3
Baumeister, Christoph
3
Holtbrügge, Dirk
3
Klapdor, Sebastian
3
Weber, Lars
3
Ahlbach, Horst
2
Becker, Ingo Frank
2
Becker, Jochen
2
Brock, Jürgen Kai-Uwe
2
Cénophat, Sadrac
2
Frey, Regina Viola
2
Groene, Nicole
2
Gross, Jana
2
Hammes, Daniel
2
Herrmann, Andreas
2
Lachner, Michael
2
Lemon, Katherine N.
2
Praxmarer-Carus, Sandra
2
Salonen, Anna
2
Steinbach, Andreas
2
Stringfellow, Anne
2
Uhrich, Fabian
2
Wübben, Markus
2
Yang, Zhilin
2
Alas, Ruth
1
Anderl, Eva M.
1
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Working paper / International University in Germany, School of Business Administration
11
Journal of service research : JSR
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MSI reports : working paper series
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Management internationaler Dienstleistungen mit 3K : Konfiguration - Koordination - Kundenintegration
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
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Proceedings / First International Symposium on Services Science (ISSS'09) : March 23 - 25, 2009, Leipzig, Germany ; [part of the multiconference SABRE]
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Remote Services : neue Formen der Internationalisierung von Dienstleistungen
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Asia Pacific journal of management
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Aspekte erfolgreicher Unternehmensgründungen : Hinweise, Vorgehen, Empfehlungen
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1
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1
Journal of business economics : JBE
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Journal of management
1
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Journal of the Academy of Marketing Science
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Der Einfluss von persönlicher Kommunikation auf Kundenzufriedenheit, Kundenbindung und Weiterempfehlungsverhalten : Design und Ergebnisse einer empirischen Studie im deutschen Strommarkt
Wangenheim, Florian von
;
Bayón, Tomás
;
Weber, Lars
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
24
(
2002
)
3
,
pp. 181-194
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696517
Saved in:
2
Direct and moderated effects of customer satisfaction on two dimensions of loyalty in a business-to-business context
Wangenheim, Florian von
(
contributor
); …
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709424
Saved in:
3
Der Einfluß von persönlicher Kommunikation auf Kundenzufriedenheit, -bindung und Involvement : Design und Ergebnisse einer empirischen Studie im privaten Strommarkt
Wangenheim, Florian von
(
contributor
); …
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709489
Saved in:
4
A panel-analytic view on core service buying in customer relationships : an example from the Airline industry
Bayón, Tomás
(
contributor
); …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001974562
Saved in:
5
Ein zweidimensionales Kundenbindungsmodell mit direkten und moderierenden Einflussvariablen : das Beispiel des Firmenkundengeschäfts von Stromversorgern
Bayón, Tomás
;
Wangenheim, Florian von
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
27
(
2005
)
3
,
pp. 169-183
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003036512
Saved in:
6
Verhaltenseffekte bei Überbuchung von Servicekapazitäten
Wangenheim, Florian von
;
Bayón, Tomás
- In:
Revenue Management aus der Kundenperspektive : …
,
(pp. 105-128)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256807
Saved in:
7
Effects of capacity-driven service experiences on customer usage levels : why revenue management systems are due for change ; Report No. 06-103
Wangenheim, Florian von
;
Bayón, Tomás
- In:
MSI reports : working paper series
(
2006
)
1
,
pp. 69-87
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003340375
Saved in:
8
Der Einfluß von persönlicher Kommunikation auf Kundenzufriedenheit, Kundenbindung und Involvement : Design und Ergebnisse einer empirischen Studie im privaten Strommarkt
Wangenheim, Florian von
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013441013
Saved in:
9
Direct and moderated effects of customer satisfaction on two dimensions of loyalty in a business-to-business context
Wangenheim, Florian von
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013441018
Saved in:
10
Satisfaction, loyalty and word-of-mouth within a firm's customer base : differences between stayers, switchers and referral switchers
Wangenheim, Florian von
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013441020
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