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German
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Herrmann, Andreas
149
Huber, Frank
56
Heitmann, Mark
26
Häubl, Gerald
21
Bauer, Hans H.
16
Landwehr, Jan R.
12
Herrmann, A.
8
Tomczak, Torsten
8
Wricke, Martin
8
Wentzel, Daniel
7
Braunstein, Christine
4
Johnson, Michael D.
4
Murray, Kyle B.
4
Riesenbeck, Hajo
4
Schaffner, Dorothea
4
Seilheimer, Christian
4
Stadler, Rupert
4
Algesheimer, René
3
Kressmann, Frank
3
Landwehr, Jan
3
Polak, Benjamin
3
Trifts, Valerie
3
Algesheime, RenU
2
Algesheimer, RenU
2
Bao, Yeqing
2
Beckmann, Suzanne C.
2
Befurt, René
2
Brandenberg, Andreas
2
Einhorn, Martin
2
Fischer, Bettina
2
Goldstein, Daniel G.
2
Gutsche, Jens
2
Heitman, Mark
2
Hofstetter, Reto
2
Homburg, Christian
2
Huber, Stephanie
2
Kaiser, Christian
2
Kettle, Keri L
2
Landwehr, Jan R
2
Levav, Jonathan
2
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
18
Journal of business economics : JBE
17
Marketing : ZFP ; journal of research and management
11
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
11
Die Betriebswirtschaft : DBW
9
Psychology & marketing
9
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
5
Ifo-Schnelldienst
5
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
5
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
4
International journal of quality & reliability management
4
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
4
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
4
Journal of marketing
4
MIT sloan management review
4
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
4
Zeitschrift für Verkehrswissenschaft
4
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
3
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
3
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
3
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
2
European journal of marketing : EJM
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
International marketing review
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of marketing research : JMR
2
Journal of retailing
2
MSI reports : working paper series
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Review of managerial science
2
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
2
Betriebs-Berater : BB ; Recht, Wirtschaft, Steuern
1
Bm : Bank und Markt ; Zeitschrift für Retailbanking
1
Electronic markets : the international journal on networked business
1
Glückauf : die Fachzeitschrift für Rohstoff, Bergbau und Energie
1
Harvard business review : HBR
1
Industrie-Management : Zeitschrift für industrielle Geschäftsprozesse
1
Information systems research : ISR ; an information systems journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
JMM : the international journal on media management
1
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When Social Media Can Be Bad for You: Community Feedback Stifles Consumer Creativity and Reduces Satisfaction with Self-Designed Products
Hildebrand, Christian
;
Häubl, Gerald
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
Information systems research : ISR ; an information …
24
(
2013
)
1
,
pp. 14-29
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010087845
Saved in:
2
Wirkt jetzt die DM-Aufwertung?
Herrmann, A.
- In:
Ifo-Schnelldienst
28
(
1975
)
22
,
pp. 7-12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009855296
Saved in:
3
Fixe oder flexible Wechselkurse? : Erfahrungen mit dem Floaten in der Bundesrepublik
Herrmann, A.
- In:
Ifo-Schnelldienst
31
(
1978
)
29
,
pp. 3-12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009855532
Saved in:
4
E DECISIONS AND FORECASTING - Consumer decision making in online shopping environments: The effects of interactive decision aids Ea:210
Häubl, Gerald
;
Trifts, Valerie
- In:
Operations research, Management science : OR MS ; the …
41
(
2001
)
3
,
pp. 309-312
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006512454
Saved in:
5
Consumer Decision Making in Online Shopping Environments: The Effects of Interactive Decision Aids - "Winning on both fronts" -- Interactive decision aids enable online shoppers to make better purchase decisions with less effort
Häubl, Gerald
;
Trifts, Valerie
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
19
(
2000
)
1
,
pp. 4-21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006908139
Saved in:
6
A cross-national investigation of the effects of country of origin and brand name on the evaluation of a new car
Häubl, Gerald
- In:
International marketing review
13
(
1996
)
5
,
pp. 76-97
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006325199
Saved in:
7
Consumers' evaluations of products labeled 'Made in Europe'
Schweiger, Günter
;
Häubl, Gerald
;
Friederes, Geroen
- In:
Marketing and research today : the journal of the …
23
(
1995
)
1
,
pp. 20-24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006405288
Saved in:
8
Freedom of Choice, Ease of Use, and the Formation of Interface Preferences
Murray, Kyle B
;
Häubl, Gerald
- In:
Management information systems : mis quarterly
35
(
2011
)
4
,
pp. 955-977
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009808177
Saved in:
9
The Signature Effect: Signing Influences Consumption-Related Behavior by Priming Self-Identity
Kettle, Keri L
;
Häubl, Gerald
- In:
Journal of consumer research : JCR ; an …
38
(
2011
)
3
,
pp. 474-490
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009335184
Saved in:
10
Tunnel Vision: Local Behavioral Influences on Consumer Decisions in Product Search
Häubl, Gerald
;
Dellaert, Benedict G. C.
;
Donkers, Bas
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
29
(
2010
)
3
,
pp. 438-456
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008420694
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