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Conjoint Measurement
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Type of publication
All
Book / Working Paper
16
Type of publication (narrower categories)
All
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Language
All
German
6
English
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Undetermined
5
Author
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Hruschka, Harald
15
Probst, Markus
5
Fettes, Werner
3
Buchta, Christian
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Hamerle, Alfred
1
Hasitschka, Werner
1
Lukanowicz, Martin
1
Natter, Martin
1
Schweiger, Günter
1
Steiner, Winfried J.
1
Stoiber, Helmut
1
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All
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
11
Arbeitspapiere der absatzwirtschaftlichen Institute der Wirtschaftsuniversität Wien
1
Regensburger Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung : Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Universität Regensburg
1
Reihe Wirtschaftswissenschaften
1
Source
All
USB Cologne (EcoSocSci)
ECONIS (ZBW)
105
OLC EcoSci
31
RePEc
21
EconStor
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USB Cologne (business full texts)
6
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1
Homogeneous and latent class versions of the Neural Net Multinomial Logit Model (NN-MNL) : a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
;
Fettes, Werner
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004684531
Saved in:
2
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald
;
Fettes, Werner
;
Probst, Markus
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004593597
Saved in:
3
Artificial Neural Net - Multinominal Logit Model (ANN-MNL) : a semi-parametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Fettes, Werner
;
Probst, Markus
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004598902
Saved in:
4
Interpretation aids for multilayer perceptron neural nets
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004695640
Saved in:
5
Neuronale Netze zur Bestimmung nichtlinearer Nutzenfunktionen in Markenwahlmodellen
Probst, Markus
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004773660
Saved in:
6
Abgrenzung und Segmentierung von Märkten auf der Grundlage unscharfer Klassifikationsverfahren
Hruschka, Harald
-
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004389869
Saved in:
7
Relevance of aggregation level and heterogeneity in sales response models
Hruschka, Harald
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004730645
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8
Market share models with semi parametric additive brand attractions
Hruschka, Harald
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004011500
Saved in:
9
Analyzing purchase incidence and brand choice by hazard models
Hruschka, Harald
;
Stoiber, Helmut
;
Hamerle, Alfred
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004307869
Saved in:
10
Multivariate logit models for market basket data analysis
Hruschka, Harald
;
Lukanowicz, Martin
;
Buchta, Christian
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004312985
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