Showing 1 - 10 of 11
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001453228
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003788891
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014556063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003788937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003861666
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003712425
Editor's preface / Gabriele Siegert, M. Bjørn von Rimscha, and Stephanie Grubenmann -- Information and disinformation about advertising / Kati Förster and Ulli Weish -- Information and disinformation through advertising / Roland Mangold -- Information about users / Andrew McStay -- Inclusion...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011435593
Das Handbuch gibt als erstes deutschsprachiges Werk einen systematischen Überblick über das gesamte Forschungsfeld ?Werbung? aus kommunikationswissenschaftlicher Perspektive. Als dezidiertes Forschungshandbuch bietet es Interessierten, Forschenden und fortgeschrittenen Studierenden der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011377878
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570162
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015190475