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Undetermined
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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Hochschulschrift
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Sammelwerk
1
Thesis
1
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Language
All
German
6
English
3
Author
All
Büttgen, Marion
9
Becker, Laura
2
Weber, Ellen
2
Bartsch, Silke
1
Coussement, Kristof
1
Ertz, Elias
1
Hecht, Marcel
1
Köhler, Richard
1
more ...
less ...
Institution
All
Hochschule der Medien
1
Published in...
All
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Human resource management
1
Journal of business research : JBR
1
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
1
Schriftenreihe Information systems & services
1
Schriftenreihe information systems & services
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Web 2.0-Anwendungen zur Informationsgewinnung von Unternehmen : Nutzungsmöglichkeiten für Marktforschung, Innovationsmanagement und CRM
1
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ECONIS (ZBW)
7
USB Cologne (EcoSocSci)
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-
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1
Database-Marketing als Grundlage für Learning Relationships im Dienstleistungsbereich
Büttgen, Marion
- In:
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
,
(pp. 329-354)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001497408
Saved in:
2
Marktorientiertes Informationsmanagement in Dienstleistungsunternehmen
Büttgen, Marion
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004595178
Saved in:
3
Marktorientiertes Informationsmanagement in Dienstleistungsunternehmen
Büttgen, Marion
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001486381
Saved in:
4
Web 2.0-Anwendungen im Rahmen des CRM
Hecht, Marcel
;
Büttgen, Marion
- In:
Web 2.0-Anwendungen zur Informationsgewinnung von …
,
(pp. 267-326)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003933972
Saved in:
5
Web 2.0-Anwendungen zur Informationsgewinnung von Unternehmen : Nutzungsmöglichkeiten für Marktforschung, Innovationsmanagement und CRM
Büttgen, Marion
(
contributor
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009519264
Saved in:
6
A relational perspective on supervisor-initiated turnover : implications for human resource management based on a multi-method investigation of leader-member exchange relationships
Becker, Laura
;
Ertz, Elias
;
Büttgen, Marion
- In:
Human resource management
62
(
2023
)
4
,
pp. 547-564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014364173
Saved in:
7
Leadership in innovation communities : the impact of transformational leadership language on member participation
Becker, Laura
;
Büttgen, Marion
;
Coussement, Kristof
; …
- In:
The journal of product innovation management : an …
39
(
2022
)
3
,
pp. 371-393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013465315
Saved in:
8
How to take employees on the digital transformation journey : an experimental study on complementary leadership behaviors in managing organizational change
Weber, Ellen
;
Büttgen, Marion
;
Bartsch, Silke
- In:
Journal of business research : JBR
143
(
2022
),
pp. 225-238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013194529
Saved in:
9
Web 2.0-Anwendungen zur Informationsgewinnung von Unternehmen : Nutzungsmöglichkeiten für Marktforschung, Innovationsmanagement und CRM
Büttgen, Marion
(
ed.
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915220
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