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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Case study
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Fallstudie
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Aufsatz im Buch
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Aufsatzsammlung
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Book section
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Language
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German
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Author
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Hess, Thomas
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Ahrens, Sophie
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Anding, Markus
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Brenner, Walter
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Grau, Christoph
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Kramer, Florian
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Leimbach, Timo
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Singh, Anna
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Wolf, Christian M.
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Keller, Gerhard
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Klarner, Patricia
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Koch, Dagmar
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Matt, Christian
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Riedl, René
1
Wulf, Jochen
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All
Arbeitsbericht des Instituts für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien
6
Arbeitsbericht
5
Electronic markets : EM ; the international journal of electronic commerce and business media
2
MIS quarterly executive
2
Digitale Transformation im Unternehmen gestalten : Geschäftsmodelle, Erfolgsfaktoren, Handlungsanweisungen, Fallstudien
1
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
13
EconStor
5
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1
Bereit für den digialten Endkunden? : ein Fähigkeitsmodell
Wulf, Jochen
;
Brenner, Walter
- In:
Digitale Transformation im Unternehmen gestalten : …
,
(pp. 115-128)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011574732
Saved in:
2
Business reengineering mit Standardsoftware
Brenner, Walter
(
ed.
);
Keller, Gerhard
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021623
Saved in:
3
Digitalisierungsstrategien als Kern eines Forschungsprogramms in der Wirtschaftsinformatik
Hess, Thomas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564044
Saved in:
4
Digital business as a field for research and education
Hess, Thomas
;
Riedl, René
;
Becker, Luc
- In:
Electronic markets : EM ; the international journal of …
34
(
2024
)
1
,
pp. 1-13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015191514
Saved in:
5
Die Digitalisierung der Hubert Burda Media : von der Einführung der digitalen Drucktechnik bis zur Media Community als Strategie-Element
Ahrens, Sophie
;
Leimbach, Timo
;
Hess, Thomas
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564014
Saved in:
6
Modularisierung in der Medienproduktion : drei Fallbeispiele im Vergleich
Grau, Christoph
;
Wolf, Christian M.
;
Kramer, Florian
; …
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564015
Saved in:
7
Modularization, individualization and the first-copy-cost-effect : shedding new light on the production and distribution of media content
Anding, Markus
;
Hess, Thomas
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564057
Saved in:
8
The optimal level of technical copyright protection : a game-theoretic approach
Ünlü, Vural
;
Hess, Thomas
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564061
Saved in:
9
Business Process Redesign als nachhaltiger Trend? : eine empirische Studie zu Aktualität, Inhalten und Gestaltung in deutschen Großunternehmen
Koch, Dagmar
;
Hess, Thomas
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009564062
Saved in:
10
Options for formulating a digital transformation strategy
Hess, Thomas
;
Matt, Christian
;
Benlian, Alexander
; …
- In:
MIS quarterly executive
15
(
2016
)
2
,
pp. 123-139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540578
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