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~subject:"Conjoint analysis"
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Theory
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Germany
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Marketingmanagement
847
Marketing management
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419
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Absatz
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Marketing theory
334
Scientific method
334
Wissenschaftliche Methode
334
Befragung
316
Interview
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Qualitative Methode
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Bibliometrics
293
Bibliometrie
293
Qualitative method
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Markenartikel
261
Prognoseverfahren
230
Forecasting model
226
Messung
212
Social Web
203
Social web
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Markenführung
198
Measurement
197
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Online availability
All
Undetermined
94
Free
57
CC license
4
Type of publication
All
Article
240
Book / Working Paper
124
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
164
Aufsatz in Zeitschrift
164
Aufsatz im Buch
51
Book section
51
Hochschulschrift
43
Thesis
38
Graue Literatur
24
Non-commercial literature
24
Arbeitspapier
20
Working Paper
20
Bibliografie enthalten
10
Bibliography included
10
Aufsatzsammlung
8
Collection of articles of several authors
5
Sammelwerk
5
Case study
4
Fallstudie
4
Festschrift
3
Collection of articles written by one author
2
Sammlung
2
Accompanied by computer file
1
Conference paper
1
Elektronischer Datenträger als Beilage
1
Konferenzbeitrag
1
Konferenzschrift
1
Reprint
1
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Language
All
English
278
German
86
Author
All
Gustafsson, Anders
12
Herrmann, Andreas
11
Teichert, Thorsten
11
Huber, Frank
10
DeSarbo, Wayne S.
7
Green, Paul E.
7
Rao, Vithala R.
7
Allenby, Greg M.
5
Baier, Daniel
5
Jedidi, Kamel
5
Sattler, Henrik
5
Steiner, Winfried J.
5
Tscheulin, Dieter K.
5
Wittink, Dick R.
5
Eggers, Felix
4
Elrod, Terry
4
Gaul, Wolfgang
4
Huber, Joel
4
Kamakura, Wagner A.
4
Kurz, Peter
4
Malhotra, Naresh K.
4
Meißner, Martin
4
Miller, Richard
4
Orme, Bryan
4
Steiner, Michael
4
Wedel, Michel
4
Albrecht, Jens
3
Aust, Eberhard
3
Bauer, Hans H.
3
Chrzan, Keith
3
Denizci Guillet, Basak
3
Dziechciarz, Jozef Zbigniew
3
Ebbes, Peter
3
Esser, Mark
3
Hein, Maren
3
Helm, Roland
3
Kaas, Klaus Peter
3
Keil, Sev K.
3
Klein, Andreas
3
Kohli, Rajeev
3
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Institution
All
AMACOM
1
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Published in...
All
Conjoint measurement : methods and applications
19
Journal of marketing research : JMR
14
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
8
Marketing : ZFP ; journal of research and management
7
Gabler Edition Wissenschaft
6
Marketing science
6
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
5
Journal of business economics : JBE
5
SpringerLink / Bücher
5
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
4
Journal of business research : JBR
4
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
4
Marketing letters : a journal of research in marketing
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
European journal of operational research : EJOR
3
Europäische Hochschulschriften / 5
3
International journal of hospitality management
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
3
Journal of marketing research
3
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
3
Springer eBook Collection / Business and Economics
3
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
3
Business analyst : a refereed journal of Shri Ram College of Commerce
2
Cogent business & management
2
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
2
Entrepreneurship, Marketing, Innovation
2
European journal of marketing : EJM
2
Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
2
Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing
2
International journal of contemporary hospitality management
2
International journal of production research
2
Journal of fashion marketing and management
2
Journal of food products marketing
2
Journal of international food & agribusiness marketing : JIFAM
2
Journal of travel and tourism marketing
2
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Marketing research and modeling : progress and prospects; a tribute to Paul E. Green
2
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
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ECONIS (ZBW)
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1
Medial gestützte Limit Conjoint-Analyse als Innovationstest für technologische Basisinnovationen : eine explorative Analyse
Stadie, Ekkehard
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000676807
Saved in:
2
Bedarfsorientiertes Filialbanking : empirische Identifikation erforderlicher Leistungsstrukturen mit Hilfe der Conjoint-Analyse
Benna, Ralf
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000667001
Saved in:
3
Optimale Produktgestaltung : Erfolgsprognose mit Analytic Hierarchy Process und Conjoint-Analyse
Tscheulin, Dieter K.
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000336198
Saved in:
4
A maximum likelihood methodology for segmentation in conjoint models
Wedel, Michel
;
Vriens, Marco
;
DeSarbo, Wayne
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000823926
Saved in:
5
Die Bedeutung der Datenerhebungsmethode und des Untersuchungsdesigns für die Ergebnisstabilität der Conjoint-Analyse
Stallmeier, Christian
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000866591
Saved in:
6
Preisbildung mittels der Conjoint-Analyse und eines Simulationsmodells am Beispiel eines Premiumanbieters der Automobilindustrie
Conrad, Till
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000969352
Saved in:
7
Segmentation methods for metric conjoint analysis : a Monte Carlo comparison
Vriens, Marco
;
Wedel, Michel
;
Wilms, Tom
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000843019
Saved in:
8
A unifying approach to benefit segmentation and product line design based on rank order conjoint data
Aust, Eberhard
- In:
From data to knowledge : theoretical and practical …
,
(pp. 289-297)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001291140
Saved in:
9
Determinanten der Validität der Conjoint-Analyse
Tscheulin, Dieter K.
- In:
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, …
,
(pp. 585-598)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293781
Saved in:
10
Einsatzmöglichkeiten alternativer Untersuchungsansätze der Conjoint-Analyse
Weiber, Rolf
- In:
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, …
,
(pp. 557-584)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293782
Saved in:
1
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