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~subject:"Cross-cultural relations"
~subject:"Marketing"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Crisis management
40
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38
Cross-cultural management
38
Interkulturelles Management
38
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Undetermined
5
Type of publication
All
Article
78
Book / Working Paper
9
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Case study
Article in journal
113
Aufsatz in Zeitschrift
113
Book section
78
Hochschulschrift
47
Collection of articles of several authors
40
Sammelwerk
40
Thesis
34
Aufsatzsammlung
31
Graue Literatur
25
Lehrbuch
25
Non-commercial literature
25
Textbook
19
Konferenzschrift
18
Arbeitspapier
11
Fallstudie
11
Working Paper
11
Bibliografie enthalten
8
Bibliography included
8
Ratgeber
8
Conference proceedings
6
Guidebook
6
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
5
Handbook
5
Handbuch
5
Bibliografie
4
Wörterbuch
4
Collection of articles written by one author
3
Einführung
3
Sammlung
3
Conference paper
2
Fallstudiensammlung
2
Glossar enthalten
2
Glossary included
2
Konferenzbeitrag
2
Reprint
2
Article
1
Bibliographie
1
Congress Report
1
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less ...
Language
All
English
51
German
36
Author
All
Conley, Brian M.
2
Cosgrove, Kenneth M.
2
Lees-Marshment, Jennifer
2
Rennhak, Carsten
2
Adeola, Ogechi
1
Adisa, Isaiah
1
Ang, Lawrence
1
Arasaratnam, Lily A.
1
Barthel, Julia
1
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
1
Bentner, Ariane
1
Bilgen, İlknur
1
Brandstätter, Manfred
1
Brislin, Richard W.
1
Bronner, Rolf
1
Broszinsky-Schwabe, Edith
1
Burek, Christina
1
Bürker, Michael
1
Coles, Tim
1
Colleoni, Elanor
1
Dai, Xiaodong
1
Demarmels, Sascha
1
Doerfel, Marya L.
1
DuFrene, Deborah D.
1
Dunham, Bria
1
Ehlers, Annika
1
Eichenlaub, Angelika
1
Escandell-Vidal, Victoria
1
Falkheimer, Jesper
1
Fill, Chris
1
French, Warren
1
Fuchs, Wolfgang
1
George, Amiso M.
1
Giesbers, Herman
1
Goslar, Julia
1
Goulding, Jay
1
Grindsted, Annette
1
Grundgreif, Daniel
1
Gudykunst, William B.
1
Guillén-Nieto, Victoria
1
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Institution
All
NWB Verlag
1
Published in...
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Intercultural business communication and simulation and gaming methodology
6
Introduction to business communication
5
Conflict management and intercultural communication : the art of intercultural harmony
4
Innovation durch Kommunikation : Kommunikation als Innovationsfaktor für Organisationen
3
Political marketing in the United States
3
Sprache, Kultur und Zielgruppen : Bedingungsgrößen für die Kommunikationsgestaltung in der Wirtschaft
3
Diversity Outlooks : Managing Diversity zwischen Ethik, Profit und Antidiskriminierung
2
Kommunikationspolitik im 21. Jahrhundert
2
Managing cultural differences
2
Public relations research : European and international perspectives and innovations ; [this book has been published as a Festschrift for Prof. Dr. Günter Bentele, University of Leipzig, on the occasion of his 60th birthday in March 2008]
2
Virale Kommunikation : Möglichkeiten und Grenzen des prozessanstoßenden Marketings
2
Wert und Werte der Marketing-Kommunikation
2
21st century management ; 2
1
Auto-Motive Millennium: Qualitätsfaktor Kommunikation : Vorträge zu "Aktuellen automobilwirtschaftlichen Fragen" ; Sommersemester 1999 an der Universität Bamberg und Referate anläßlich des 4. Automobilwirtschaftlichen Symposiums, Bamberg "Qualitätsfaktor Kommunikation"
1
Berichte aus der Betriebswirtschaft
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Beyond Storytelling : narrative Ansätze und die Arbeit mit Geschichten in Organisationen
1
Contemporary economic ethics and business ethics ; with 14 figures and 1 table
1
Crisis as a political and economic concept : a multidisciplinary approach
1
Cultural and technological influences on global business
1
Dialogmarketing Perspektiven 2012/2013 : Tagungsband ; 7. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
E-collaboration ; Vol. 3
1
European business in the global network
1
Europäische Hochschulschriften / 21 : EHS
1
Evolutionary psychology in the business sciences
1
Exploring virtuality within and beyond organizations : social, global, and local dimensions
1
Förderung sozialer Kompetenzen in der Personalentwicklung
1
Ganzheitliche Unternehmensführung in dynamischen Märkten : Festschrift für Univ.-Prof. Dr. Armin Töpfer
1
Globalkompetenz durch Länderstudien ; [1]
1
Gruppen und Teamorganisation
1
Handbook of Asian management
1
IEEE PCS professional engineering communication series
1
Innovative Wirtschaftskommunikation : interdisziplinäre Problemlösungen für die Wirtschaft
1
Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : betriebswirtschaftliche und kommunikationswissenschaftliche Perspektiven ; mit Meinungen und Beispielen aus der Praxis
1
Interkulturell führen : Diversity 2.0 als Wettbewerbsvorteil
1
Interkulturelles Management
1
International business and tourism : global issues, contemporary interactions
1
Japan in the age of globalization
1
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
1
Kooperation und Effizienz in der Unternehmenskommunikation : inner- und außerbetriebliche Kommunikationsaspekte von Corporate Identity und Interkulturalität
1
Marketing : metaphors and metamorphosis
1
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Fallstudien zum Marketing
Pepels, Werner
(
ed.
)
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011349621
Saved in:
2
Moderne Marketing- und Unternehmenskommunikation von Energieversorgern : Schlüsselfaktoren im Kontext der Energiewende
Uhl, Manfred
- In:
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe …
,
(pp. 461-478)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009780089
Saved in:
3
Marketing communications : touchpoints, sharing and disruption
Fill, Chris
;
Turnbull, Sarah
-
2019
-
Eighth edition
, influences and disruption --
Communication
: theory and practice -- Classical theories and interpretations of buyer behaviour …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018750
Saved in:
4
US political marketing trends an implications
Lees-Marshment, Jennifer
;
Conley, Brian M.
;
Cosgrove, …
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 289-305)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417784
Saved in:
5
The market research, testing and targeting behind American political advertising
Ridout, Travis N.
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 220-235)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417788
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6
Marketing US politics
Lees-Marshment, Jennifer
;
Conley, Brian M.
;
Cosgrove, …
- In:
Political marketing in the United States
,
(pp. 1-25)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417799
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7
3Cs of international market penetration through IMC : culture, change, and connect
Kukreja, Jyoti
- In:
The evolution of business in the cyber age : digital …
,
(pp. 91-110)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012230043
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8
Between conflict and harmony in the human family : asiacentricity and its ethical imperative for intercultural
communication
Miike, Yoshitaka
- In:
Conflict management and intercultural communication : …
,
(pp. 38-65)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011758036
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9
The development of interculturality and the management of intercultural conflict
Dai, Xiaodong
- In:
Conflict management and intercultural communication : …
,
(pp. 85-97)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011758039
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10
Transforming conflict through
communication
and commonground
Haslett, Beth Bonniwell
- In:
Conflict management and intercultural communication : …
,
(pp. 98-122)
.
2017
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