Showing 1 - 10 of 38
Marktplätze für Dienstleistungen, sogenannte Service-Märkte,sind notwendig für den effi zienten sowie effektiven Handelmit Dienstleistungen. Dabei integrieren die Service-Märkte eigenebzw. im Markt erbrachte Leistungen und externe Dienstleistungen.Die Marktplätze bieten zudem eigene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005865637
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003996538
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009544800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012613098
Many aspects in the area of designing platforms for intra-organizational innovation communities are not well understood. In this article, we examine the impact of technologically induced psychological factors on knowledge exchange in such communities. Using two experimental pretest-posttest...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014169391
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001702154
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003282511
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003449358