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Free
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Undetermined
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
15
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
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Non-commercial literature
12
Arbeitspapier
11
Working Paper
11
Aufsatz im Buch
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Book section
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
1
Aufsatzsammlung
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Collection of articles of several authors
1
Hochschulschrift
1
Sammelwerk
1
Thesis
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less ...
Language
All
English
13
German
6
Author
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Homburg, Christian
18
Stock-Homburg, Ruth
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Bucerius, Matthias
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Fürst, Andreas
2
Luo, Xueming
2
Beutin, Nikolaus
1
Faßnacht, Martin
1
Hildebrandt, Lutz
1
Hoyer, Wayne D.
1
Jensen, Ove
1
Karlshaus, Jan Thido
1
Kuester, Sabine
1
Menon, Ajay
1
Rudolph, Bettina
1
Schneider, Janna
1
more ...
less ...
Published in...
All
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
11
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
See no evil, hear no evil, speak no evil : a study of defensive organizational behavior towards customer
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003381632
Saved in:
2
How organizational complaint handling: drives customer loyalty : an analysis of the mechanistic and the organic approach
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002897805
Saved in:
3
Die Nutzung von Kostenrechnungsinformationen im Marketing : Bestandsaufnahme, Determinanten und Erfolgsauswirkungen
Karlshaus, Jan Thido
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001480793
Saved in:
4
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung
Hildebrandt, Lutz
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
ed.
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000974629
Saved in:
5
Die Kausalanalyse als Instrument zur Messung der Kundenzufriedenheit im Industriegütermarketing
Homburg, Christian
- In:
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen …
,
(pp. 237-264)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299878
Saved in:
6
Opposites attract, but similarity works : a study of interorganizational similarity in marketing channels
Homburg, Christian
;
Faßnacht, Martin
;
Schneider, Janna
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001762968
Saved in:
7
Führungsverhalten als Einflussgröße der Kundenorientierung von Mitarbeitern : ein dreidimensionales Konzept
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001662736
Saved in:
8
The link between salespeople's job satisfaction and customer satisfaction in a business-to-business context : a dyadic analysis
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001866778
Saved in:
9
The link between salespeople's job satisfaction and customer satisfaction in a business-to-business context : a dyadic analysis
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002512381
Saved in:
10
Führungsverhalten als Einflussgröße der Kundenorientierung von Mitarbeitern: ein dreidimensionales Konzept
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
- In:
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung …
,
(pp. 175-201)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002525473
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